Высокая температура ОЖ, постоянно!!! |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Высокая температура ОЖ, постоянно!!! |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 63 Регистрация: 5.11.2007 Из: Бориспольский р-н Пользователь №: 57 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Прошу совета у спецов. Температура двигателя постоянно в пределах включения вентилятора. Еду по бориспольской трассе утром - стрелка на следущем делении после 90 гр. В городе сразу включается вент-р и работает 90% времени поездки. Куда смотреть, что в 1 оч. проверить?
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 251 Регистрация: 3.11.2010 Из: Лівів Пользователь №: 8.070 Из: Thyssen підар Авто: Thyssen підар Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
Мав трошки вільного часу в суботу, поїхав в село на дачку, зайнявся масами.
Спочатку продзвонив тестером під капотом точки мас. Завів двигун, включив ближній, дальній та обігріві заднього скла, міряв перепад напруг між двигуном і точками мас на кузові та "-" акуми, потім між геною і "+" акуми. Перепад був великий, майже всюди 140-180 мВ, а між двигуном і масою біля випускного колектора 0,4В. Між геною і "+" акуми 0,2-0,3В. Все почистив, помив, перетягнув, замастив салідолом, кинув додаткову масу з двигуна на масу біля акумулятора. Потім пішов в салоні дивитися. Зняв приборку, лижу біля лобового і виявилося. що забув в дома набір з головками, ключем туди підлізти ніяк не вийшло, плюнув і вирішив прокинути додаткову масу з салону в підкапотний простір, прикрутився до точки біля акуми. На болт маси біля приборки приходять два дроти коричневий і чорний. Розмотав кусок жгуту з дротами більше витягнув масові дроти, зачистив ізоляцію, залудив і підпаяв дріт 6 мм2, зробити це був гімор ще той, вбив купа часу на пайку, нормально паяти грубі дроти в обмеженому просторі, ще й коли на вулиці холодновато досить кати весело. Але пропаяв досить добре. Попутньо зробив собі щоб приборка засвічувалася від включеного запалювання, давно хотів собі таке зробити. На більше мені часу не вистачило, бо почало темніти і компанія кликала горілку пити та шашлик їсти. Стало краще, тепер максимальний перепад напруги 0,6-0,7мВ. Стрілка температури дальше бреше, але різниця температур стала якась більш стабільнішою. тепер майже постійно вона 4-5С, раніше була чим більша температура, тим більша різниця температур. Бортовик почав показувати більшу напругу заряду, раніше він більше ніж 14,1 на холодному моторі не показував, зараз 14,4-14,5В показує, по мірі прогріву температура падає до 13,7В і тримається. Хоча тестером міряю на генераторі і в прикурювачі, то напруга більша десь на 0,3-0,5В. Міряв двома різними тестерами і вольтметром в прикурювач, всі показують вищу напругу ніж Гамма. Напевно ще треба маси в районі бардачка перетягувати. Ще забув почистити клему датчика температури приборки. Коли включаю повороти напруга дальше скаче 0,2-0,4В по гаммі. Точки мас фар і стопарів почистив і перекрутив. В принципі стало краще. Але треба ще доробляти. -------------------- Слава Україні !
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5.10.2025, 8:17 |