Высокая температура ОЖ, постоянно!!! |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Высокая температура ОЖ, постоянно!!! |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 63 Регистрация: 5.11.2007 Из: Бориспольский р-н Пользователь №: 57 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Прошу совета у спецов. Температура двигателя постоянно в пределах включения вентилятора. Еду по бориспольской трассе утром - стрелка на следущем делении после 90 гр. В городе сразу включается вент-р и работает 90% времени поездки. Куда смотреть, что в 1 оч. проверить?
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.265 Регистрация: 2.3.2011 Из: Киев Пользователь №: 9.307 Из: Киев Авто: ваз 1117 универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Да ничего общего нет, я глушу и сразу включаю зажигание и показания по температуре на приборке в норме, запускаю через минуту две стрелка плавно в течении 5-10с ползет на 10 градусов выше, видно приборка глюконула, Киевляне дайте свою приборку для теста, обязуюсь все снять и поставить на место как было, плиз...
-------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 251 Регистрация: 3.11.2010 Из: Лівів Пользователь №: 8.070 Из: Thyssen підар Авто: Thyssen підар Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
Да ничего общего нет, я глушу и сразу включаю зажигание и показания по температуре на приборке в норме, запускаю через минуту две стрелка плавно в течении 5-10с ползет на 10 градусов выше, видно приборка глюконула, Киевляне дайте свою приборку для теста, обязуюсь все снять и поставить на место как было, плиз... 100% не приборка. В мене така сама фігня. Недавно поміняв приборку (міняв по іншій причині), точно така сама різниця в температурах залишилася. В мене і раніше таке було тільки різниця була в 10-15С, тоді вилікував перебиранням усіх мас і, до яких зміг добратися (в тому числі і в салоні) і кинув додаткову масу на двигун з "-" акуми, ну і контакти датчиків почистив. Зараз різниця в 2-5С і по трохи росте, мабуть, що на наступних вихідних, якщо ліньки не буде, знову полізу маси і контакти чистити. Аналогічно і в мене таке є і було, якщо заглушити і завести температура вирівнюється, потім поступово знову росте різниця. Як на мене, то бреше датчик температури на блоці, бо тосол гарячий але на стільки щоб мати 120С, радіатор гарячий по всій площі, температура верхнього і нижнього патрубків мало чим відрізняється, термостат працює, повітря із системи виганяв. Раніше, поки шукав в чому глюк, для заспокоєння душі, зробив собі кнопку примусового ввімкнення вентилятора на радіаторі, якою користуюся періодично літом в пробках. p.s. Щойно їхав на роботу звернув увагу на різницю температур, вже різниця становить 2-9 С. Чим більша температура тим більша різниця. Стало на вулиці сиро і контакти почали окислюватися, треба чистити. Минула чистка мас мені допомогла десь на 2 роки. -------------------- Слава Україні !
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5.10.2025, 6:33 |