IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Допоможіть вирішити проблему, машина самовільно газує
володимир
сообщение 28.2.2012, 23:09
Сообщение #1


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Регистрация: 5.1.2009
Из: Івано-Франківська обл. Богородчани
Пользователь №: 2.467
Из: Івано-Франківська обл, смт. Богородчани
Авто: Ваз 118 "КАЛИНА"

Предупреждения:
(0%) -----


всім привіт.все почалось із того, що засвітилась лампочка чек. машина на світлофорі глохла. почав грішити на РХХ. РХХ зняв, почистив, тестером прогнав його. Працює.Зняв дросельний вузол.почистив його(був нагар в середині).постав його і тут почалися чудеса. Стрілка тахометра скакала як хотіла: від 500 об. і аж до 3500 об.Таке враження, що сидить "барабашка" і натискає на педаль. При їзді, машина поводиться так, наче стоїть круїз контроль.як виставив швидкість 70 км/год так і їде. Заїхав на діагностику.замінив датчик дросельної заслонки, перепрошив ЄБУ. Результат: поки машина холодна і гріється холості нормальні 800-850 об. як тільки нагріється двигун холості починають плавати(хоча до 3000 об. не піднімається, як до заміни ДДЗ).Машина гаряча а ХХ тримаються на позначці 1100-1300 об. Чек не світиться. Допоможіть в чому проблема.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
 
Начать новую тему
Ответов
Anatoljich
сообщение 13.12.2012, 9:49
Сообщение #2


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Регистрация: 10.12.2012
Пользователь №: 13.997
Из: м. Львів
Авто: 1119 хетч

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(володимир @ 28.2.2012, 23:09) *
всім привіт.все почалось із того, що засвітилась лампочка чек. машина на світлофорі глохла. почав грішити на РХХ. РХХ зняв, почистив, тестером прогнав його. Працює.Зняв дросельний вузол.почистив його(був нагар в середині).постав його і тут почалися чудеса. Стрілка тахометра скакала як хотіла: від 500 об. і аж до 3500 об.Таке враження, що сидить "барабашка" і натискає на педаль. При їзді, машина поводиться так, наче стоїть круїз контроль.як виставив швидкість 70 км/год так і їде. Заїхав на діагностику.замінив датчик дросельної заслонки, перепрошив ЄБУ. Результат: поки машина холодна і гріється холості нормальні 800-850 об. як тільки нагріється двигун холості починають плавати(хоча до 3000 об. не піднімається, як до заміни ДДЗ).Машина гаряча а ХХ тримаються на позначці 1100-1300 об. Чек не світиться. Допоможіть в чому проблема.


Так люблю читати поради - перепроший, заміни, купи - перепрошую а хтось пробувал час від часу заливати у бак присадки для чищення жиклерів, заправлятися не 92 бензином як що так напишіть цікаво знати що дешевше - хочаб один раз промити жиклери присадкою чи чистити його потім на стенді, заливати якісне синтетичне мастило - чи міняти свічки, нейтралізатор??????????????
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
privatalex
сообщение 13.12.2012, 14:55
Сообщение #3


Активный участник
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 3.463
Регистрация: 3.4.2011
Пользователь №: 9.644
Из: Украина Харьков
Авто: калина 11183 седан норма

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Anatoljich @ 13.12.2012, 9:49) *
Так люблю читати поради - перепроший, заміни, купи - перепрошую а хтось пробувал час від часу заливати у бак присадки для чищення жиклерів, заправлятися не 92 бензином як що так напишіть цікаво знати що дешевше - хочаб один раз промити жиклери присадкою чи чистити його потім на стенді, заливати якісне синтетичне мастило - чи міняти свічки, нейтралізатор??????????????

А это чтобы посты набить? Какие жиклёры? Какой нейтрализатор?


--------------------
onedecor.com.ua
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Сообщений в этой теме


Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 6.10.2025, 6:22