Допоможіть вибрати причіп до автомобіля |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Допоможіть вибрати причіп до автомобіля |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 320 Регистрация: 3.4.2012 Пользователь №: 12.344 Из: Черниговская обл. Авто: калина универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Порадьте, який причіп вибрати, мається наувазі виробник, розміри, комплектація. Хотілося почути поради тих, хто користується ним. Який причіп ви ніколи б не купили? Чому?
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 320 Регистрация: 3.4.2012 Пользователь №: 12.344 Из: Черниговская обл. Авто: калина универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Не підкажете як краще завести і підключити провода від резетки до стопів?
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 845 Регистрация: 22.9.2010 Пользователь №: 7.605 Из: Львів-Перемишляни Женчук Ігор Авто: ВАЗ 117 універсал (2008, 150ткм) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Не підкажете як краще завести і підключити провода від резетки до стопів? Підкажу ![]() Спецколодки у калини для цього немає, тому прийдеться врізатись у проводи по живому, що йдуть до задніх ліхтарів. (але по кольорах проводки я вже не пам"ятаю, пошукай в неті) Я зробив так: 1. купив в електротоварах 2,5м трижильного проводу по 1,5 квадрата в подвійній вологостійкій ізоляції 2. Розрізав наполовину. 3. одну вітку кинув до правого фонаря іншу до лівого з правого фонаря береш три дроти: - правий "поворот" - правий габарит і підсвітку номера - масу з лівого фонаря береш три дроти: - лівий "поворот" - лівий габарит - стопсигнал 4. тягнеш дроти у багажнику на зустріч один одному вздовш заднього "борта" і десь біля центру шукаєш технологічні отвори, щоб вивести їх під буфер до фаркопа. 5. Далі розводиш по контактам колодки ![]() ЗІ. на схемі вони ділять лівий і правий габарити (контакти 5 і 7), але глянь на схему колодки твого причепа: як правило, у совдеппромівського причепа все кидають на один контакт: обидва габарита і підсвітку номера - потрібно продзвонити на котрий. Розділ по габаритах використовують на іномарках - бо вони мають окрему секцію на приборному щитку для дублювання "поворотів" причепа, контролюють перегорання лампочок причепа і подають сигнал, що "у тебе зад потух", але калино-інжІнєри тим собі голову не забивали... 6. В пятачку фаркопа, на який кріпиться розетка, я вирізав сектор (шириною 1,5-2см), щоб розетку можна було "розпаяти" вільно, а потім жгут разом з розеткою через цей виріз просто завести на своє місце. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 4.8.2025, 9:58 |