Допоможіть вибрати причіп до автомобіля |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Допоможіть вибрати причіп до автомобіля |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 320 Регистрация: 3.4.2012 Пользователь №: 12.344 Из: Черниговская обл. Авто: калина универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Порадьте, який причіп вибрати, мається наувазі виробник, розміри, комплектація. Хотілося почути поради тих, хто користується ним. Який причіп ви ніколи б не купили? Чому?
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 239 Регистрация: 21.6.2011 Из: г. Луганск Пользователь №: 10.299 Из: Луганск Авто: ВАЗ 1117 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Ведут себя нормально, но в нашем варианте (двухосный прицеп АНТОР с внутренними нишами без тормозов пр-во Луганск) но пустой или мало нагруженный прицеп грубовато скачет на неровностях, при хорошей нагрузке- нормуль, мягенько. По надёжности- особых нареканий за время эксплуатации нет. Единственное "но"- под свободный конец рессоры после нашей эксплуатации (регулярные перегрузы и использование на грунтовке и убитом асфальте Луганщины) в следующем сезоне эксплуатации будем наваривать металлическую подложку, т.к. он(свободный конец рессоры) подтирает немного раму.
-------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 320 Регистрация: 3.4.2012 Пользователь №: 12.344 Из: Черниговская обл. Авто: калина универсал Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Ведут себя нормально, но в нашем варианте (двухосный прицеп АНТОР с внутренними нишами без тормозов пр-во Луганск) но пустой или мало нагруженный прицеп грубовато скачет на неровностях, при хорошей нагрузке- нормуль, мягенько. По надёжности- нареканий за время эксплуатации нет. Я придивляюся до такого http://avtotrailer.com.ua/standart-usil.html , а у нього ресора алко, от і думаю, як вона в експлуатації. Добавлено: ЗІ. бачив калину, яку постійно примушували тягати причіп - видовище жалюгідне. Штатні кріплення вириваються и бляха тріскає навколо них доволі швидко. Господар був змушений займатись підсиленням майже усього днища "задка" ((, ВАЗ-2106, чи 08 куди витриваліші були до причепа. Тому основна з порад до фаркопа - тільки з додатковим третім кріпленням під днищем запаски (у конфі тут хтось писав про такі готові, або самовдосконалені) У нас мало калин з фаркопом і подивиться, що там робиться у них під машиною немає у кого. Купить фаркоп тільки під замовлення, але хто зна який привезуть. Інтернет-магазини часто пишуть, що в них вони є, але без фото. Добавлено: Дякую за поради буду думать, що вибрать. |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 845 Регистрация: 22.9.2010 Пользователь №: 7.605 Из: Львів-Перемишляни Женчук Ігор Авто: ВАЗ 117 універсал (2008, 150ткм) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
але хто зна який привезуть. пишуть, що в них вони є, але без фото. Ніякого кота в мішку не купляй! Поки не переконаєшся, що то той самий фаркоп, котрий ти замовляєш. І одразу потрібно обмовитись про можливість повернення товару, якщо пришлють відверте гі-мно. Досить годувати халтурників. ЗІ. Я б порадив на автобазарі попитати у будках, що спеціалізуються на фаркопах - там його хоч руками помацати можна. Добавлено: двухосный прицеп АНТОР с внутренними нишами без тормозов пр-во Луганск Ты его калЫмкой таскаешь? Пупок у неё не развяжется? )) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 19.6.2025, 18:36 |