IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Допоможіть вирішити проблему, машина самовільно газує
володимир
сообщение 28.2.2012, 23:09
Сообщение #1


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Регистрация: 5.1.2009
Из: Івано-Франківська обл. Богородчани
Пользователь №: 2.467
Из: Івано-Франківська обл, смт. Богородчани
Авто: Ваз 118 "КАЛИНА"

Предупреждения:
(0%) -----


всім привіт.все почалось із того, що засвітилась лампочка чек. машина на світлофорі глохла. почав грішити на РХХ. РХХ зняв, почистив, тестером прогнав його. Працює.Зняв дросельний вузол.почистив його(був нагар в середині).постав його і тут почалися чудеса. Стрілка тахометра скакала як хотіла: від 500 об. і аж до 3500 об.Таке враження, що сидить "барабашка" і натискає на педаль. При їзді, машина поводиться так, наче стоїть круїз контроль.як виставив швидкість 70 км/год так і їде. Заїхав на діагностику.замінив датчик дросельної заслонки, перепрошив ЄБУ. Результат: поки машина холодна і гріється холості нормальні 800-850 об. як тільки нагріється двигун холості починають плавати(хоча до 3000 об. не піднімається, як до заміни ДДЗ).Машина гаряча а ХХ тримаються на позначці 1100-1300 об. Чек не світиться. Допоможіть в чому проблема.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
 
Начать новую тему
Ответов
Tol466
сообщение 29.2.2012, 15:09
Сообщение #2


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.559
Регистрация: 13.12.2009
Из: Днепропетровск, ж/м Левобережный
Пользователь №: 5.162
Из: Днепропетровск, Левобережный
Авто: 11183

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(володимир @ 28.2.2012, 23:09) *
РХХ зняв, почистив, тестером прогнав його. Працює.Зняв дросельний вузол.почистив його(був нагар в середині).постав його і тут почалися чудеса. Стрілка тахометра скакала як хотіла: від 500 об. і аж до 3500 об.Таке враження, що сидить "барабашка" і натискає на педаль. При їзді, машина поводиться так, наче стоїть круїз контроль.як виставив швидкість 70 км/год так і їде. Заїхав на діагностику.замінив датчик дросельної заслонки, перепрошив ЄБУ. Результат: поки машина холодна і гріється холості нормальні 800-850 об. як тільки нагріється двигун холості починають плавати(хоча до 3000 об. не піднімається, як до заміни ДДЗ).Машина гаряча а ХХ тримаються на позначці 1100-1300 об. Чек не світиться. Допоможіть в чому проблема.


Было: грязный РХХ не держал холостой, помыли его (а ему уже все равно, бо грязи ого-го), залили ДПДЗ смесью грязи из дросельного узла и промывки карба, потому как дроссельный узел мыли не снимая датчик положения дросельной заслонки, заглючил ДПДЗ, поехали перешили ЭБУ.
Итого: на машине стоит родной (не меняный) РХХ с пробегом в .... км., новый ДПДЗ и перешитый ЭБУ. И какой в прошивке выставлен ХХ и состояние РХХ мы не знаем?


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Сообщений в этой теме


Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 4.8.2025, 17:56