Отмена ТО |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Отмена ТО |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 713 Регистрация: 15.8.2008 Из: Киев Пользователь №: 1.434 Из: Киев. Голосеевский Авто: Универсал 11174 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Сьогодні, 31 травня, Верховна Рада прийняла в першому читанні закон, який скасовує обов’язковий техогляд для приватних легкових автомобілів, мотоциклів і мопедів.
За проект закону, внесеного Пезидентом Віктором Януковичем, проголосувало 253 депутати. Законопроект “Про внесення змін до деяких законодавчих актів про усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень” передбачає, що транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі і зареєстровані в підрозділах ДАІ, підлягають обов'язковому технічному контролю. При цьому, згідно з документом, обов'язковому техконтролю не підлягають легкові автомобілі всіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім автомобілів таксі і тих, які використовуються в комерційних цілях), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби незалежно від терміну експлуатації. Водночас законом для інших категорій автомобілів передбачається на законодавчому рівні визначити таку періодичність проходження обов'язкового технічного контролю: - для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки; - для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно; - для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік. Законопроект передбачає, що обов'язковий техконтроль транспортного засобу передбачає перевірку його технічного стану, а саме стан систем гальмового і рульового управління, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропуску скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів в частині, яка безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Документом передбачається, що обов'язковий технічний контроль транспортних засобів буде здійснюватися суб'єктами, які мають у власності або користуванні необхідне для цього обладнання, а не ДАІ. Крім того, законопроект визначає періодичність проходження такого технічного контролю. Водночас, законопроект встановлює адміністративну відповідальність за несвоєчасне проходження технічного контролю автомобілями, які підлягають обов'язковому проходженню цієї процедури - передбачені штрафи у розмірі 340-425 грн. Адмінвідповідальність також передбачається за видачу документа про технічний стан автомобіля без проведення відповідної перевірки - штраф 1700-2040 грн. Законопроект також встановлює причини, через які співробітник ДАІ може зупинити автомобіль для перевірки: лише для складання протоколу про порушення правил дорожньо-транспортного руху або оформлення матеріалів ДТП. Зміни до законодавства також передбачають скасування адміністративної відповідальності водіїв за непередачу для перевірки документів на право керування транспортними засобами: такі документи просто буде достатньо надати для перевірки. Законопроектом також пропонується скасування вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально завіреної довіреності на керування транспортним засобом. Крім того, пропонується скасування відповідальності за керування водіями автомобіля без талона на проходження техогляду, оскільки талон скасовується. У разі прийняття цього закону, водії повинні будуть мати лише три документи для керування транспортним засобом: водійське посвідчення, реєстраційний документ на машину і страховий поліс, зазначає Кореспондент.net. В Україні зареєстровано 9,5 млн. транспортних засобів, з них понад 6 млн щорічно проходять техогляд. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.559 Регистрация: 13.12.2009 Из: Днепропетровск, ж/м Левобережный Пользователь №: 5.162 Из: Днепропетровск, Левобережный Авто: 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Итак, завтра вступает в силу Закон №3565. Интересно вот это дополнение в Закон "О страховании":
2) частину першу статті 20 доповнити пунктом 7 такого змісту: "7) надавати Державній автомобільній інспекції Міністерства внутрішніх справ України інформацію про укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю". Т.е. страховые обязаны будут дать информацию об автомобилях, по которым есть полисы и которые подлежат обязательному техническому контролю, далее ОТК. Но страховщики, имхо, не будут разбираться подлежит авто ОТК или нет, и "сольют" все договора, а ГАИ таким образом получит готовый перечень правонарушителей без автогражданки (сравнив базу по зарегистрированным авто и по выданным полисам). И зачем эти Визиры и Трукаммы, если по 126 КУАП от 425 до 850 грн. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Но страховщики, имхо, не будут разбираться подлежит авто ОТК или нет, и "сольют" все договора, а ГАИ таким образом получит готовый перечень правонарушителей без автогражданки (сравнив базу по зарегистрированным авто и по выданным полисам). И зачем эти Визиры и Трукаммы, если по 126 КУАП от 425 до 850 грн. ![]() А что тебя так беспокоит? 1. Это только твое предположение (насчет процедуры взаимодействия СК и ГАИ). 2. Если у тебя нет ОСГО и ты эксплуатируешь авто - ты нарушитель и попадаешь на штраф вне зависимости передали эту инфу СК в ГАИ или нет (или ты думаешь, что гайцы все бросят и будут по домам ходить базы сверять или по почте сразу штрафы рассылать ![]() Что за неадекватное восприятие? ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.559 Регистрация: 13.12.2009 Из: Днепропетровск, ж/м Левобережный Пользователь №: 5.162 Из: Днепропетровск, Левобережный Авто: 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А что тебя так беспокоит? 1. Это только твое предположение (насчет процедуры взаимодействия СК и ГАИ). 2. Если у тебя нет ОСГО и ты эксплуатируешь авто - ты нарушитель и попадаешь на штраф вне зависимости передали эту инфу СК в ГАИ или нет (или ты думаешь, что гайцы все бросят и будут по домам ходить базы сверять или по почте сразу штрафы рассылать ![]() Что за неадекватное восприятие? ![]() 1. Как показывает практика по отмене налога с владельцев транспортных средств- лучше не стало. Поэтому ожидать подлянки от получения ГАИ информации по полисам стоит. 2. Никто не призывает ездить без автогражданки, просто ранее было 2 предусмотренных законом случая проверки наличия полиса: ДТП и ТО. Кроме того, если раньше выписывали протокол по отстутствию полиса, в тот же день покупался полис, а протокол оспаривался в суде. Теперь полис можно проверять при каждой остановке авто, а его отсутствие подтверждается сведениями, полученными от третьих лиц (страховщики). Никто по домам/квартирам ходить не будет, не стоит особого труда перед заступлением в наряд передать списки по авто без автогражданки патрулям по своим административным районам (аналогично с передачей информации по угонам) либо проверять по мере остановки. И никакого неадекватного восприятия, информирован - значит вооружен. -------------------- |
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.048 Регистрация: 9.11.2007 Пользователь №: 71 Из: Белая Церковь/Киев/Решетиловка Авто: Лада Калина, седан, двигатель 1.6, цвет Калина Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
1. Как показывает практика по отмене налога с владельцев транспортных средств- лучше не стало. Поэтому ожидать подлянки от получения ГАИ информации по полисам стоит. 2. Никто не призывает ездить без автогражданки, просто ранее было 2 предусмотренных законом случая проверки наличия полиса: ДТП и ТО. Кроме того, если раньше выписывали протокол по отстутствию полиса, в тот же день покупался полис, а протокол оспаривался в суде. Теперь полис можно проверять при каждой остановке авто, а его отсутствие подтверждается сведениями, полученными от третьих лиц (страховщики). Никто по домам/квартирам ходить не будет, не стоит особого труда перед заступлением в наряд передать списки по авто без автогражданки патрулям по своим административным районам (аналогично с передачей информации по угонам) либо проверять по мере остановки. И никакого неадекватного восприятия, информирован - значит вооружен. Как показывает практика, ждет подлянки от ГАИ, тот у кого не все чисто. Купи полис и катайся спокойно. А на счет налога, все сделано правильно. Есть таксист который на ланосе накатывает 15-20 тыс в месяц - платит 60 грн в год и дедуля с 24 волгой, наезжающий 1000-2000 в год и платяший за свой рыдван 210 грн. Так, что все справедливо, больше ездишь- больше платишь. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7.8.2025, 8:04 |