Радиатор, Ремонт |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Радиатор, Ремонт |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1 Регистрация: 12.4.2011 Пользователь №: 9.736 Из: Украина Авто: ваз 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
У меня такая проблема с радиатором кто подскажет чем заделать. Заранее спасибо.
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 251 Регистрация: 3.11.2010 Из: Лівів Пользователь №: 8.070 Из: Thyssen підар Авто: Thyssen підар Предупреждения: (10%) ![]() ![]() |
Коли я був у відрядженні, в нашрму службовому Патріоті в дорозі відірвало патрубо радіатора. Заклеїли його Металбондом, на вулиці була слякоть і десь біля "0" градусів. За 2 години ми поїхали далі. Вже в офісі в гаражах водій зняв радіатор, то патрубок був намертво приклеєний, не могли його збити молотком, прийшлося різати ножовкою.
Особисто, на моїй Калині мені на станції "доблесні" сервісмени зламали патрубок продувки абсорбера, я це побачив лише через декілька тижнів, коли відкрив капот. В принципі це не смертельно, бо на роботу двигуна я впливу не відчув, але не приємно було самому. Я попросив їх його приклеїти, тим самим, але вже із серії для пласмаси . Вже пройшов майже рік, патрубок тримається добре. В принципі ці клеї не панацея від усіх болячок, але коли не є кретичним, а на нову деталь не хватає коштів, або можливості швидко її придбати, можна попробувати заклеїти, ти мбільше що клей не є дорогим, тай на господарстві він завжди пригодиться в майбутньому. -------------------- Слава Україні !
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 6.10.2025, 1:09 |