Перехід з R14 на R13..., варто чи ні? |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Перехід з R14 на R13..., варто чи ні? |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Львівський риболов ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 980 Регистрация: 18.1.2008 Пользователь №: 307 Из: Львів (Рясне) Авто: 11183 все, крім шкіри :))))) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Як не дивно, в час, коли всі переходять на більші радіуси, я задумався над переходом з 14-го радіусу на 13-й.
Основний аргумент - комфорт їзди по львівських танкодромних вулицях. Перевагу 14-ки над 13-кою бачу лише в керованості на високих швидкостях. Я ж 80% кілометражу зараз накатую по місту, з них значна частина по бруківці. Моя попередня "калина" була на 13-х колесах, і була вона суб'єктивно набагато м'якша. І як бонус до переходу на 13-ку - дешевші диски (як литі так і штамповка) та резина (як зимова, так і літня). Що скажете, варто? -------------------- ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК Не ту країну Гондурасом назвали :) |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 159 Регистрация: 24.1.2011 Пользователь №: 8.934 Из: Киев Авто: 2106 1979 г Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
или я в киеве радиацией пропитался, или всё выше написаное к правде не имеет никакого отношения. почему на короле 1,6 16 диски? почему на кольте 1,3 15 диски? чем больше радиус, тем мягче идёт колесо по колдобинах. я 6 машин укатал, 7 и 8 мучаю. на 13 дисках на девятке через 3 года в киеве все диски были кривые. поставил 14, но резина 175/70 R 14 и диски ровные, едет мягче. 14 Б/У резины на много больше, чем 13.
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
или я в киеве радиацией пропитался, или всё выше написаное к правде не имеет никакого отношения. почему на короле 1,6 16 диски? почему на кольте 1,3 15 диски? чем больше радиус, тем мягче идёт колесо по колдобинах. я 6 машин укатал, 7 и 8 мучаю. на 13 дисках на девятке через 3 года в киеве все диски были кривые. поставил 14, но резина 175/70 R 14 и диски ровные, едет мягче. диски целые. 14 Б/У резины на много больше, чем 13. Скільки кінських сил в короли 1.6 ?? )))) мабуть не 80 .... 16 і 15 тий радіус при якій висоті профіля? В них із заводу Арки призначені для таких коліс. Крім того , думаю що роботі підвіски, шумоізоляції, вібрації калини ще далеко до короли і кольта. Ви попросту не запхаєте у наші арки такі колеса з правельним профілем. Далі включаємо логіку.... Було у нас 13 тий радіус (60% сталі 40 % гуми) поставили 14 (70% сталі 30 % гуми) то як конструкція може ставати не жосткішою ???? Те що малі ямки велике колесо проскакує , це не означає що воно мягше. Субару аутбек і старий соренто. Радіус коліс однаковий.... а профіль на соренто 60-70 Субару 50-55. Так от Соренто не відчуває ні бардюрів ні дрібних ям, субару ж в порівнянні як табуретка кожну ямку на жопі чуєш. Зате на трасі субару входить в пороти як на рельсах а Соренто валкий і розгойдується... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17.6.2025, 21:38 |