Ulenspiegel
20.2.2008, 18:01
Їду-їду, вмикаю поворот, а він не блимає, а горить постійно. І так уже 4 дні. Вен сказав, що в даному випадку Раша=параша. Але маю надію на гарантійну СТО, оскільки грошенят немає зовсім.
Як зроблю - звітуватиму.
Теж реле поворотів глючить, знаю яке 495.3747, але доїхати до автомагазина не виходить.
Добавлено:
В мене воно само вимикается, так блимне поворотом пару раз та і все.
Добавлено:
Я счас піду його зніму та поміняю там електролітичний кондесатор (якщо такий найду), та пропаяю контакти, може вилікую. ???
Добавлено:
Розібрав реле, електролітичний конденсатор не міняв. Уважно придивившсь побачив таку річ, доріжка проходить дуже близько до місця пайки контактів реле та ці два місця залиті флюсом. Взяв скальпель та прочистив там від флюсу та трохи відокремив пайку від доріжки, зробив невелику проріз десь вийшло 1.5 мм.
Сьогодні їхав, як біла людина. Хоча реле не рівно робить, всерівно потрібно замінити, але як екстренний варіант пройшло.
Сьогодні також згоріло чергове реле, просто світило, не миготіло (жило місяць, рекорд для моєї автівки

)
Поїхав на авторинок, побачив купи тих релюшок, але всі такі ж, як і мої попередні (я їх вже навіть на два типи розділив - "на 1 день" (9-12 грн), і "на місяць" (13-15 грн). Довго ходив, перебирав, і, о чудо!, релюшка, яка зразу вирізняється з усього хламу. Виявляється (по словах продавця, не впевнений) це оригінал. Ціна відповідна - 25 грн. Взяв.
Поставив на місце - мабуть таки оригінал - клацає рівно, інтервали рівні, навіть звук клацання приємний.
Маю надію, що ця вже надовго.
Як їх розрізняти:
"1-денки" - написи нанесені білою фарбою
"на місяць" - написи "наплавнені", тобто литі, різко виділяється слово РОССИЯ
"оригінал" - написи "вибиті" тонким шрифтом, як вибивають номер кузова на авто. Збоку фарбою кружечок-показник дати випуску.
Купив реле за 19грн, поміняв та ізжу уже нормально. Тип реле напишу піздніше.
Ulenspiegel
31.3.2008, 16:44
Не парився з цим питанням, оскільки реле саме запрацювало десь через тиждень немиготіння. Довго працювало, з місяць, сьогодні знову далося взнаки. Питання: чи не шкідливо так їздити з непрацюючим поворотом (горить, а не блимає) для машини, а не з точки зору безпеки руху? Бо на разі не маю часу на техобслуговування.
Цитата(Ulenspiegel @ 31.3.2008, 17:44)

Не парився з цим питанням, оскільки реле саме запрацювало десь через тиждень немиготіння. Довго працювало, з місяць, сьогодні знову далося взнаки. Питання: чи не шкідливо так їздити з непрацюючим поворотом (горить, а не блимає) для машини, а не з точки зору безпеки руху? Бо на разі не маю часу на техобслуговування.
Позвони Валентину он в суботу зайдёт на рынок и купит тебе это реле, а на шашлыках торжественно продаст тебе по спекулятивным ценам. Шучу

но как вариант пойдёт всвязи с нехваткой у тебя времени ехать на ГСТО. цена вопроса около 20грн.
К сожалению я на рынке не появлюсь на этой неделе и помочь тебе не смогу.
А так ездить с неработающим поворотом опасно и запрещенно ПДД.
Саня, был я сегодня на Перова и купил тебе такоеже как у меня новое реле поворотов 712.3777 вроде. 20грн. Поменяй та не мучайся.
Ulenspiegel
3.4.2008, 8:33
Спасибо ZZZ!!! Я трошки офигел, когда ты позвонил, не ожидал
Вопрос №2: установка. Сложно ли это, надо ли ехать на гарантийное СТО или можно в кустарных условиях? И сколько пифф это может стоить? И взялся бы ли кто помочь? (косой хитрый взгляд в сторону ZZZ)
Ибо я в этом вопросе как крот в спектрографии...
З.Ы. Шо характерно, это сцуко опять заработало и миготит!
Обязательно только на ГСТО

Шучу - 5-минутное дело
Цитата(Serega @ 3.4.2008, 9:45)

Обязательно только на ГСТО

Шучу - 5-минутное дело

а я вскопаю огород за 45 мин. копай.
Минута дела

(основное это вытянуть релюшку, тяжеловато но даётся).
Саня у меня штатная релюха тоже то работала то не работала, задолбала (страшно ездить) взял и поменял.
І в мене прікол з релюшкою стався! Аварійка і повороти, мигне 2-3 рази і зависне з включеним. Мене рознервувало, і я з дурі натиснув сильно на кнопку аварійки , десь там контакти повилітали з тої кнопки, я розібрав, поставив назад, поставив неправильно і коли вмикав аварійку видавався противний звучок якогось замикання і пропадали габрити. В результаті попав у нову кнопку - 35 грн. і купив нову релюшку (спочатку китайську) зовсім інша частота мигання. Потім дорожчу Російську і все стало ок. отака історія ....
В реле LAX при перегорании одной из лампочек поворота увеличиваеться частота мигания.
Ulenspiegel
9.4.2008, 9:01
Дякуючи ZZZ, проблему вирішено.
А я просто снял реле, потом крышку с реле, подогнул контакты, и всё стало - гут и никаких проблем.
Ulenspiegel
16.4.2008, 10:27
а в чем проблема (для слабошарящих выпускников политеха, пропивших лекции) ? Плохой контакт? Так имхо тогда бы ваще не горело...
Всім доброго вечора !!! Виникла така проблема : коли вмикаю ЛІВИЙ поворот, разом з ним мигає і правий але дуже мляво. На двох різних релюшках, одне і те саме.
Я подзвонив на СТО, там один чєл сказав що це маса. А також сказав шо сам я там нічого не найду.
Проблема в тому шо на СТО заїхати зможу не раніше вівторка -середи , а поворот приносить мені купу дискомфорту.
Може хтось знає де шукати ту МАСУ , що з нею робити і чи це взагалі у ній справа ?????
Дякую.
Цитата(Shyma @ 16.5.2008, 23:50)

Всім доброго вечора !!! Виникла така проблема : коли вмикаю ЛІВИЙ поворот, разом з ним мигає і правий але дуже мляво. На двох різних релюшках, одне і те саме.
Я подзвонив на СТО, там один чєл сказав що це маса. А також сказав шо сам я там нічого не найду.
Проблема в тому шо на СТО заїхати зможу не раніше вівторка -середи , а поворот приносить мені купу дискомфорту.
Може хтось знає де шукати ту МАСУ , що з нею робити і чи це взагалі у ній справа ?????
Дякую.
от минусовой клемы идёт провод на корпус гдето до 20 см, крепится на приваренную шпильку совсем рядом с акумом точнее за ним.. Ключ на 13 откручиваеш, видиш что сам наконечник прикручивается к окрашенному кузову. Самый правильный вариант есть спецшайбы для контактов они продавливают и процаравывают краску. второй вариант зачистить ножиком площадку для наконечника провода.
Добавлено:также масса берётся за панелью приборов, чтобы туда добратся нужно снять накладку торпеды ту что под самым стеклом. но больше всего там проблем не должно быть.
Салют, камрадес!
Забавна ситуація виходить - при доволі значній массовості явища "перегара" реле поворотів з одного боку і малій вартості вирішення(тимчасового!) проблемки - ну що там 10-20 грн. релюху замінити - СУТЬ проблеми і конкретних дій для вирішення(зроби так і все буде хОк) поки що толком НІДЕ НЕ ОПИСАНА ;•)P
хіба що гіпотези:
1)реле гімно!
хорошо - чому тоді так часто тільки реле поворотів горить - решта реле у всіх працюють набагато стібільніше. Радять поставити якісний імпотр. Вчора узнавав в автомаг. вартість аналога від Bosch ~110грн. а воно візьме і теж накриється... ) тому що гляди причина в наступному пункті >
2) маса
"треба масу протягти" а от де її тягать... ніхто не пише - така "воєнна тайна". От хто знає де покрутити візьми і напиши людям "трогать гайку там-то і там-то", а то як в кіно:
"- Астронавты! Которая тут цапа?
- Там, ржавая гайка, родной.
- У вас тут всё ржавое!
- А эта самая ржавая..." (КИН-ДЗА-ДЗА)
правда от ZZZ 17.5.2008, 0:47 описав де є пара гайок - за що йому вже РЕСПКТ! ) - хоча й до ситуації
Shyma @ 16.5.2008, 23:50 "коли вмикаю ЛІВИЙ поворот, разом з ним мигає і правий але дуже мляво"
- і все одно спробую покрутити хоч ці(мабуть одну тільки, ту що за акумом, бо до іншої далеко... ; ), поставлю нову коробочку реле, яку зараз просто катаю в машині, бо задовбався їх мінять - вже герлянди можна вязать! ) і з часом відпишусь.
Цитата(Серж @ 3.6.2008, 18:18)

Салют, камрадес!
Забавна ситуація виходить - при доволі значній массовості явища "перегара" реле поворотів з одного боку і малій вартості вирішення(тимчасового!) проблемки - ну що там 10-20 грн. релюху замінити - СУТЬ проблеми і конкретних дій для вирішення(зроби так і все буде хОк) поки що толком НІДЕ НЕ ОПИСАНА ;•)P
хіба що гіпотези:
1)реле гімно!
хорошо - чому тоді так часто тільки реле поворотів горить - решта реле у всіх працюють набагато стібільніше. Радять поставити якісний імпотр. Вчора узнавав в автомаг. вартість аналога від Bosch ~110грн. а воно візьме і теж накриється... ) тому що гляди причина в наступному пункті >
1)реле гімно!
аналогов не нашел, поменял 1 раз где то еще до 1го ТО, цена вопроса 20грн. Купил красивое в упаковочке, а не на столе на раскладке пылью припавшее или в боксе в общей коробке валявшееся (таких большую часть и продают, такое впечатление, что из мусорника достали). Пока работает.
Всем привет!
Цитата(Shyma @ 16.5.2008, 23:50)

Всім доброго вечора !!! Виникла така проблема : коли вмикаю ЛІВИЙ поворот, разом з ним мигає і правий але дуже мляво. На двох різних релюшках, одне і те саме.
Я подзвонив на СТО, там один чєл сказав що це маса. А також сказав шо сам я там нічого не найду.
Проблема в тому шо на СТО заїхати зможу не раніше вівторка -середи , а поворот приносить мені купу дискомфорту.
Може хтось знає де шукати ту МАСУ , що з нею робити і чи це взагалі у ній справа ?????
Дякую.
Так есть на СТО не ошиблись. Действ. масса. Из школьной проги раз левый ок,а правый чуть чуть искай в левым падало напряги(лекко тестем на ентам пределе) в районе левой фары. Больше ниде не лукайся! Возле аккума для профилактики-да! Толку ху.
Удачи!
Цитата(Серж @ 3.6.2008, 18:18)

Салют, камрадес!
Забавна ситуація виходить - при доволі значній массовості явища "перегара" реле поворотів з одного боку і малій вартості вирішення(тимчасового!) проблемки - ну що там 10-20 грн. релюху замінити - СУТЬ проблеми і конкретних дій для вирішення(зроби так і все буде хОк) поки що толком НІДЕ НЕ ОПИСАНА ;•)P
хіба що гіпотези:
1)реле гімно!
хорошо - чому тоді так часто тільки реле поворотів горить - решта реле у всіх працюють набагато стібільніше. Радять поставити якісний імпотр. Вчора узнавав в автомаг. вартість аналога від Bosch ~110грн. а воно візьме і теж накриється... ) тому що гляди причина в наступному пункті >
2) маса
"треба масу протягти" а от де її тягать... ніхто не пише - така "воєнна тайна". От хто знає де покрутити візьми і напиши людям "трогать гайку там-то і там-то", а то як в кіно:
"- Астронавты! Которая тут цапа?
- Там, ржавая гайка, родной.
- У вас тут всё ржавое!
- А эта самая ржавая..." (КИН-ДЗА-ДЗА)
правда от ZZZ 17.5.2008, 0:47 описав де є пара гайок - за що йому вже РЕСПКТ! ) - хоча й до ситуації
Shyma @ 16.5.2008, 23:50 "коли вмикаю ЛІВИЙ поворот, разом з ним мигає і правий але дуже мляво"
- і все одно спробую покрутити хоч ці(мабуть одну тільки, ту що за акумом, бо до іншої далеко... ; ), поставлю нову коробочку реле, яку зараз просто катаю в машині, бо задовбався їх мінять - вже герлянди можна вязать! ) і з часом відпишусь.
Если поставите БОШ, и он у ВАС откажет-обязуюсь Вам менять в течении года релле за свой счет. Не тока ВАМ (при условии установки БОШ ХЕЛЛА ЛУКАС ДЕЛКО) (я не диллер ентих фирм!!!

Удачи!
Вчера не мог завестись на заправке. Поставил на уши всю заправку (думал залили гуано, оказалось сработал иммобилайзер в установленой сигнализации)
спасибо Ven! Подсказал решение.
К чему веду: включил аварийку возле колонки (отьехать то, не могу), первые минуты работала с быстрым миганием, пока ходил искать начальника смены на заправке (1,5-2 минуты), возвращаюсь, а она мигает очень медленно. Как будто аккум сел.
В чем могла быть причина?
Машину пару дней назад забрал с салона.
Цитата(Vr_ @ 22.2.2008, 16:15)

Як їх розрізняти:
"1-денки" - написи нанесені білою фарбою
"на місяць" - написи "наплавнені", тобто литі, різко виділяється слово РОССИЯ
"оригінал" - написи "вибиті" тонким шрифтом, як вибивають номер кузова на авто. Збоку фарбою кружечок-показник дати випуску.
о ось як ці дива виглядають зсередини - релізм inside:
ці дохнуть майже враз...
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаа от з написом "РАСЕЯ" дійсно живучіші, ібо начинка виглядає набагато пристойніше
Нажмите для просмотра прикрепленного файлаНажмите для просмотра прикрепленного файла
ekvilibrium
16.9.2008, 6:53
в мене ситуація цікавіша:
після того як, "аварійка" була включена більше 5 хв, поворот при включені один раз блимне і пропаде, через 10-15хв все починає працювати.
думаю, що справа в неякісному реле.
Pavel 1119
28.9.2008, 19:16
Всем привет, принимайте новичка! У меня был такой прикол: иногда при включении поворотника (только левого) частота мигания на много привышала норму .
У мене реле поворотів змінили на станції при покупці авто(ціна реле-15грн куплялося на авторинку в Черкасах працівником СТО заміна по гарантії). Прожило 1500 км.
Друге купив у автомагазині за 10грн.-прожило 40 км.
Третє купив за 25грн-живе вже 6000 км
Цитата(Pavel 1119 @ 28.9.2008, 19:16)

Всем привет, принимайте новичка! У меня был такой прикол: иногда при включении поворотника (только левого) частота мигания на много привышала норму .
Значит был плохой контакт на одной из лампочек левого поворота.
Частота увеличивается если одна из лампочек не работает.
И уменя такая зараза приключилась. То моргнет раз и тухнет, то быстро помигает и всеравно тухнет. До ГСТО геморно ехать. Сразу подумал на предохранитель но такого не нашел. Коробочка с нарисованым Знаком аварийки сильно клачает, это то реле про которое вы говорите и какое лучше купить?
Да реле с аворийкой.
Реле лучше брать типа не нашенское.
Но я не нашол на рынке поставил себе
http://kalina-club.com.ua/forum/index.php?...post&id=699
Заехал на Новый Авторынок и сразу дали такое как у меня только с втиснутыми в коробочку надписями как описывали выше. Другово не было, цена 25грн. Отверткой отколупал свое и втиснул новое и все заработало. Спасибо одноклубникам теперь я и в этом вопросе разбираюсь.
раз тема про реле вічна, то викладу на огляд inside нової релюхи, що замінили восени"08 на ГСТО. на вигляд - вершини кришка "кубіка" реле закоруглені, написи втиснуті, контакти на кінця загострені(еволюція однако - так легше вставлять в роз'єм).
справно робить з осени"08.
ЗІ хто відає в електронах - що то за дуга з дроту, який в ній електромагнітний сенс?
Проблема по теме. При движении срабатывает сама по себе аварийка, то раз мигнет, то метров 300 мигает.
1 Реле поменял.
2 Кнопку вычистил.
В чем проблема?
Пятого февраля купил машину, реле поворотов уже вышло из строя,
снял открыл - сухая пайка и судя по размеру контакта, для нагрузки
в 94Вт ЖИДКОВАТО. пропаял поставил работает, думаю заменить на
"БОШ ХЕЛЛА ЛУКАС ДЕЛКО" как советует VEN, видел внутренности
импортных девайсов - разница ощутимая!
yura_brt
28.10.2009, 19:33
Цитата(Серж @ 30.12.2008, 16:58)

раз тема про реле вічна, то викладу на огляд inside нової релюхи, що замінили восени"08 на ГСТО. на вигляд - вершини кришка "кубіка" реле закоруглені, написи втиснуті, контакти на кінця загострені(еволюція однако - так легше вставлять в роз'єм).
справно робить з осени"08.
ЗІ хто відає в електронах - що то за дуга з дроту, який в ній електромагнітний сенс?
це свого роду запобіжник
саме слабке місце в реле це серебрені контакти серебра зараз там немає його пробують замінити ,але все марно .Тож вихід такий берем пилочку для
нігтів (алмазне напилення або надфіль . абразивний папір )закладуемо в силові контаки рере та зпилюємо підгорілі міста і весь ремот
Цитата(yra_brt @ 28.10.2009, 19:33)

Цитата(Серж @ 30.12.2008, 16:58)

раз тема про реле вічна, то викладу на огляд inside нової релюхи, що замінили восени"08 на ГСТО. на вигляд - вершини кришка "кубіка" реле закоруглені, написи втиснуті, контакти на кінця загострені(еволюція однако - так легше вставлять в роз'єм).
справно робить з осени"08.
ЗІ хто відає в електронах - що то за дуга з дроту, який в ній електромагнітний сенс?
це свого роду запобіжник
саме слабке місце в реле це серебрені контакти серебра зараз там немає його пробують замінити ,але все марно .Тож вихід такий берем пилочку для
нігтів (алмазне напилення або надфіль . абразивний папір )закладуемо в силові контаки рере та зпилюємо підгорілі міста і весь ремот
Це не запобіжник --- це датчик перегорання лампочок
має опір 0,03 Ома
Поміняв їх штук 10. Але всі були "1" без надпису "РОССИЯ" і 495.3747. Спробую знайти 712.3777
У меня тоже с салона не работало реле, сказали по гарантии счас нету, пошел купил в магазин, она такая же как и на таврию идет, ну 2-а дня ппоработало, а счас горит постоянно не моргает.
Egor_hahol
15.11.2010, 23:40
Витягиваем реле, находим СМД транзистор который комутирует обмотку реле и меняем его на КТ817Г, либо КТ815Г. Обязательно буква Г=видерживают 50 вольт. Второй СМД задающий транзистор обычно жыв. По питанию между входним + и минус корпуса ставим 10 МКФ/15В танталовый конденсатор. И вуаля все работает пока не сотрутся контакты, А проектировщики этого реле-ГаНдоны недоделаные-всучили туда транзистор на 250 мА-вот они и дохнут.
Верх цинизма инженерной мысли это КТ315а в качестве комутирующего транзистора -- это есть такие реле!!
Ну все удачи!:drag_02:
Ruslanчик
29.7.2011, 14:17
Купив на авторинку реле із рельєфним надписом "РОССИЯ" і 495.3747 за 35 грн. Вже їзжу 25 тисяч нормально. Вони зразу питають: Вам подешевше, чи подорожче? Це саме той випадок, коли треба брати дорожчий!
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.