Що робити при заносі, дружні поради по темі |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Що робити при заносі, дружні поради по темі |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 124 Регистрация: 26.1.2009 Пользователь №: 2.711 Из: Львів, Привокзальна Авто: Kalina 1119 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Як на мене досить актуальна тема в даний час, бо напевно кожен з нас попадав в такі ситації і напевно не всі з нас пройшли школу екстрімального водіння
![]() ![]() Добавлено: На мою думку одним із самих не правильних вчинків при заносі є різке газування або навпаки гальмування..... |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 124 Регистрация: 26.1.2009 Пользователь №: 2.711 Из: Львів, Привокзальна Авто: Kalina 1119 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Ну головне бажання, а коли буде сніг вже можна буде домовитися!
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 68 Регистрация: 10.7.2008 Из: Львів Пользователь №: 1.238 Из: Львів Авто: ВАЗ 1119 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
От зараз у Львові автодром !!! Всі тренуються - від водіїв маршруток до юних утриманок.
До речі - тепер в маршрутках можна таких краль напудрених-наманікюрених зустріти - просто виставка секретарш в хутрових манто, пальчики яких до хрусту стискають дорогі телефони і судомливо шукають поручні при поворотах автобуса ![]() А Калина-хеч доволі норовиста на льоду і треба ДУЖЕ пильнувати!!! (справність авто і якість гуми нема чого обговорювати). Для мене перша заповідь - "зменш швидкість". На невисокій швидкості ще є шанс боротись. На високій - ти майже пасивний спостерігач - це ![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А Калина-хеч доволі норовиста на льоду і треба ДУЖЕ пильнувати!!! (справність авто і якість гуми нема чого обговорювати). Для мене перша заповідь - "зменш швидкість". На невисокій швидкості ще є шанс боротись. На високій - ти майже пасивний спостерігач - це ![]() Шанс поборотись є завжди. По роботі гуми - у мене зчеплення зі снігом та льодом значно краще, якщо тиск тримати мінімальний рекомендований. А щоб поборотись, потрібно: 1. Не вср...тись, коли машину понесе. 2. Не змінюючи положення педалі газу якнайшвидше почати перекладати кермо в бік заносу. Під "якнайшвидше" розуміється і швидкість реакції, і швидкість обертання керма. Природна реакція - відпустити педаль газу, призведе до ще більшого заносу. 3. Коли швидкість розвороту машини почне зменшуватись, відповідно зменшувати швидкість повороту керма. Але це зробити дуже важко в стресовій ситуації. В будь якому разі, коли занос перестає збільшуватись (точніше, мабуть, швидкість розвитку заносу суттєво зменшується), почати вирівнювати кермо, трохи повільніше, але теж досить швидко. І при цьому почати збільшівати оберти двигуна. Якщо запізнюватися з вирівнюванням - можна не вирівняти машину, а пустити в ще більший занос в інший бік і т.д. І тоді дійсно перетворюєшся в спостерігача, коли масимального кута повороту колес вже не вистачає для стабілізаціі машини. Це не тільки теорія. Перевірено на власному досвіді. Коли робиш все швидко і своєчасно - машина "витягується" з дуже складних ситуацій. Але без тренувать перестати боятися заносів, відчути потрібні швидкості та амплітуди роботи кермом неможливо. В найближчі дні спробую зробити відео на цю тему ![]() І ще додам. Найважливішим у цих процедурах є перший пункт. ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 9.8.2025, 12:49 |