Зарядне для АКБ, слідкуєм за акумом |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Зарядне для АКБ, слідкуєм за акумом |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 645 Регистрация: 16.11.2007 Из: Київ Пользователь №: 83 Из: Київ Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Купив сьогодні автоматичну імпульсну зарядку Benton BX-1 (KOTO auto accessories) (283 грн.)- тут тести
![]() ![]() основні ТТХ: повністю автомат. процес зарядки, режим відновлення після глибокої розрядки, захист від перегріву, захист від КЗ чи неправ.полярності при підключенні, режим зарядки в умовах холоду(підвищений вольтаж 14,7В, звичайний 14,4В), режим постійної підзарядки. TECHNICAL DATA Input Voltage: 220~240V AC. Charging Voltage: 14.4V(mode 1) or 14.7V(mode 2) . Charging Current: 3.8A ±10%(mode 1) or 0.8A ±10%(mode 2) Charges batteries from 1.2 to 120 Ah BULK CHARGING TIME Battery Size: 60A - Charge, 14 Hours Battery Size: 100A - Charge, 23 Hours Battery Size: 120A - Charge, 24 Hours крива зарядки ![]() ps читав, що при зарядці треба відкрити "банки" щоб гази виходили (хоча в інструкції про це нічого) - може це для старих ЗУ така вимога, які ще нюанси? -------------------- Kalina's far, far away...
![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 645 Регистрация: 16.11.2007 Из: Київ Пользователь №: 83 Из: Київ Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
судячи з наритої мною інфи, твоє, R_S, ЗУ теж далеке від ідеального -
Цитата ..Выставил ток 6 А и через 15-20 минут зарядка стала на упор (на 16В, специально измерял вольтметром). 16B це багато! вище 14,5В можна тільки на короткий період (годину-дві максимум) в кінці зарядки; через то акум твій так швидко і ставав, як ти пишеш, "в упор" 16В. так, чим більша кінцева напруга - тим швидше заряжається АКБ, але при цьому так само швидко гинуть пластини в батареї і відповідно падає її ресурс і термін служби. і "кипіння" газом нічого хорошого АКБ не додасть - бо це вже перезаряд. позаряжать так кілька раз АКБ і можна її на свалку. Цитата Т.е батарея была практически заряжена, ...Связываю это с постоянным повышенным напряжением бортсети наших авто. а шо тут гадать береш ваольтметр і міряєш на заведеному авто, наприклад, з вкл. дальніми фарами - якщо генератор видає в межах 13,9-14,3В - все Ок Додано: Benton BX-v2.0 тут ТТХ вже вищі - TECHNICAL DATA: CHARGING VOLTAGE: 28.8v or 29.4v; 14.4v or 14.7v; 13.6v or 16.5v CHARGING CURRENT: 7.0A or 5A or 3A or 1.5A AMBIENT TEMPERATURE: -20В°C to +50В°C TYPE OF CHARGER: Seven stage, fully Automatic, Switch Mode with Maintenance Charging TYPE OF BATTERIES: 12V & 24V Lease Acid Batteries, (WET, MF, AGM and GEL) BATTERY CAPACITY: 14 - 230Ah (for 12v); 14 - 120Ah (for 24v) HOUSING PROTECTION: IP65 -------------------- Kalina's far, far away...
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
судячи з наритої мною інфи, твоє, R_S, ЗУ теж далеке від ідеального - Ага, идеальной может быть жизнь после смерти и то для тех кто в это верит ![]() 16B це багато! вище 14,5В можна тільки на короткий період (годину-дві максимум) в кінці зарядки; через то акум твій так швидко і ставав, як ти пишеш, "в упор" 16В. так, чим більша кінцева напруга - тим швидше заряжається АКБ, але при цьому так само швидко гинуть пластини в батареї і відповідно падає її ресурс і термін служби. і "кипіння" газом нічого хорошого АКБ не додасть. позаряжать так кілька раз АКБ і можна її на свалку. Ты очевидно не все правильно понял или вообще неправильно все понял ![]() Мой АКБ стал "на упор" потому, что он был очень слегка недозаряжен ![]() а шо тут гадать береш ваольтметр і міряєш на заведеному авто, наприклад, з вкл. дальніми фарами - якщо генератор видає в межах 13,9-14,3В - все Ок А кто гадает? Разве слово "связываю" не похоже на утверждение? В любой мурзилке написано, что напряжение бортсети Калины выше, чем в ВАЗовском модельном ряду, из-за использования ЭМУР. К тому же у меня есть БК, который показывает напругу. На режиме 14,5 - 14,6 В. |
|
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 645 Регистрация: 16.11.2007 Из: Київ Пользователь №: 83 Из: Київ Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Просто за 15-20 минут ЭДС АКБ "догнало" напряжение ЗУ, а в ЗУ 16В максимум. так ці максимум 16В, як на мене, і є забагато і погано для АКБ, бо оптимально - 14.4-14.7В Цитата А кто гадает? Разве слово "связываю" не похоже на утверждение? "связываю ~ предполагаю" - игра слов.. ) -------------------- Kalina's far, far away...
![]() |
|
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
так ці максимум 16В, як на мене, і є забагато і погано для АКБ, бо оптимально - 14.4-14.7В Много и плохо - это не аргументы. Это как хочется и не хочется, может быть, а может и не быть. Вот тут я могу предположить, что "бо оптимально - 14.4-14.7В" это потому, что ты себе это просто вложил в голову как стереотип. В общем-то на каждую нормальную батарею есть паспорт с инструкцией и там производитель пишет конкретно что, когда и почему... "связываю ~ предполагаю" - игра слов.. ) Что наша жизнь --- игра ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 1.8.2025, 4:37 |