Ідеальні обороти, як треба і як не треба..... |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Ідеальні обороти, як треба і як не треба..... |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Всім привіт!!! народ, поділіться будьласка враженнями , міркуваннями і знаннями, стосовно оборотів у наших машинах..
Тобто : які обороти є оптимальними, такими що не шкодять двигуну. ??? Чи є різниця для двигуна, 4000 обертів їду на 1 передачі або на 4???? Що таке максимальний крутний момент ??? Що таке ті Нютони??? Короче чи можна передачі перемикити ВСІ на 4000 тисячі оборотів ?????? Це шкідливо для двигуна чи ні???? Поясніть пліз...... |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 645 Регистрация: 16.11.2007 Из: Київ Пользователь №: 83 Из: Київ Авто: 11193 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
цитую:
"основное количество нагара в камере сгорания накапливается при работе двигателя на малых нагрузках; по мере увеличения нагрузки и повышения температурного режима двигателя начинается обратный процесс - выжигание нагара. Этот процесс особенно усиливается на режимах, близких к полному открытию дросселя." так що любителям на низьких обертах катать - попєрвой-то воно може й нічого, а з часом камера згорання, свічки засреться набагато швидше і густіше. крутіть дигун як лікар прописав, імхо! ) -------------------- Kalina's far, far away...
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25.6.2025, 5:15 |