Чіп-тюнінг у Львові., Перепрошивка і діагностика блока управління двигун |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Чіп-тюнінг у Львові., Перепрошивка і діагностика блока управління двигун |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Значить суть питання зрозуміла, є можливість перепрошити блок уплавління двигуном. Я говорив з майстром, який займається такою справою. Якщо назбираєм 5 чол., буде зі скидкою. Також тре визначитись з прошивками шо кому: економ, типу стока (але покращена, з виправленнями) ну і типу рейсинг. Ну і ще там прибамбаси всякі типу: змінити температуру включення Карлсона, зняти обмеження макс шв...
Якщо 5 чол., то ціна така, яку озвучував Artk на шашликах., кому тре ціну напишу в личку. Орієнтовно збираємось їхати на перепрошивку 6.10.08 або 9.10.08 або 10.10.08. Список хто бере участь: 1-scorpion_vp; 2-Shyma (в роздумах) |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 162 Регистрация: 9.4.2008 Из: 14 ua Пользователь №: 675 Из: Львов Авто: 11194 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
А где уважаемый Паульс тестит свои прошивки? На таких как мы? На сколько я знаю, у него нет не то чтоб стенда, даже ТАЗа у него нет.
а на ГСТО таки "шьют" ЭБУ. ну и на последок. Есть ли смысл шить "бошевский" контроллер, который самостоятельно подстраивается под машину и манеру езды? -------------------- Можно работать на нескольких работах одновременно и всё равно быть лентяем.
(Homer Simpson) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17.6.2025, 8:06 |