Побалакаєм... про різне, В Станіславі... |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Побалакаєм... про різне, В Станіславі... |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Пропоную вам тему де можна флудити від душі. Або просто поговорити. Щось типу нашої теми "Просто ЧАТ". Ніхто не проти?
![]() Добавлено: Зразу вам для роздумів http://kalina-club.com.ua/forum/index.php?...ost&p=20190 Сообщение отредактировал scorpion_vp - 31.5.2009, 21:17 |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Якщо тема дозволяє флудити, а вона це дозволяє!!!, то і я скажу.
1.Відносно потьоків масла зі всіх негерметичних місць. Наші мотори збираються з дуже великими допусками, плюс якість збірки, плюс матеріали, з яких виготовлені деталі, плюс наші конструкторИ, які їх проектують. Тобто нерівності поверхонь, зміщення каналів, раковини, сальники хрин знає з чого зроблені і т.д. Плюс, при нагріванні-охолодженні двигуна метал двигуна в різних місцях, розширюється-звужується по різному, от і сочиться масло з тих самих негерметичних місць. Тепер питання, хто бачив нового "японця" в якого двигун в маслі? Може і є такі, але то радше винятки(наприклад 1 з 50 авт). В наших автах кожен!!!, без винятку, двигун "плаче". Також в нас є винятки (наприклад 1 з 50 двигунів складений тверезим майстром). 2.Відносно переливу масла. Саме правильно сказав Vr_, якщо перелити максимальний рівень не на багато (300-500гр), то ніц смертельного не станеться. Якщо перелити значно більше, то є так зване явище гідроудару. По перше двигун буде "неустойчиво" працювати, по друге повипихає все в слабих місцях, а це як всім відомо сальники. Чому так стверджую, тому що все пройшов на практиці зі своїм колишнім Сеат Ібіза. Нікого не заставляю в це вірити. Найкращий досвід це випробувати все на собі ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 10.8.2025, 6:55 |