Перенесите блок управления двигателем, очень часто заливает тосолом с печки :( |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Перенесите блок управления двигателем, очень часто заливает тосолом с печки :( |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Участник ![]() ![]() Группа: Киевляне Сообщений: 210 Регистрация: 3.11.2007 Из: Киев.Оболонь. Пользователь №: 35 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Всем здравствуйте! Информация следующая:За последнюю неделю общался с двумя владельцами Калины,пострадавшими из-за протекания тосола на ЭБУ.Это принимает массовый характер.Продавец в магазине сказал,что на один блок от ВАЗ 12,15,и т.д приходится 15 (!) блоков на Калину.В России замечен дефицит с этими блоками.Как человек,который занимается их ремонтом хочу еще раз напомнить,что блок можно (и нужно) перенести со штатного места установки.Под бардачком,над полкой, есть замечательное место для его установки.Это сэкономит вам нервы,время и деньги.
Сообщение отредактировал ZZZ - 18.2.2008, 11:37 -------------------- 096-376-95-99
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Львівський риболов ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 980 Регистрация: 18.1.2008 Пользователь №: 307 Из: Львів (Рясне) Авто: 11183 все, крім шкіри :))))) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Яке відношення має тримач телефона до блока управління?
Тепер щодо теми. Почув недавно, що всі проблеми з пічкою, тосолом і ЕБУ мають першопричину - пробку розширювального бачка системи охолодження. Були варіанти, коли клапан в пробці бачка заклинює (він повинен спрацювувати на випуск при 0,5 атм. і на впуск при розрідженні -0,5 атм.), тиск в системі зростає вище допустимого (цих же 0,5, чи близького цього, точно не гарантую, можливо 1,5 атм), відповідно тосол під високим тиском "шукає" слабкого місця в системі. І часто ним виявляється радіатор пічки чи його патрубки. Пропонують лікувати заміною пробки на імпортну. Обіцяють взнати та повідомити, від якої іномарки підходить без переробок як стандартна. Як на вашу думку, чи реальна така причина? Думка не моя, але як на мене, досить правдоподібна. Що скажуть сервісмени, ВЕН та інші? -------------------- ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК Не ту країну Гондурасом назвали :) |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.274 Регистрация: 19.12.2008 Из: Харьков , Богомольца Пользователь №: 2.339 Из: Харьков. Новосоеловка,Богомольца. Авто: седан 1.6, рислинг Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Яке відношення має тримач телефона до блока управління? Тепер щодо теми. Почув недавно, що всі проблеми з пічкою, тосолом і ЕБУ мають першопричину - пробку розширювального бачка системи охолодження. Були варіанти, коли клапан в пробці бачка заклинює (він повинен спрацювувати на випуск при 0,5 атм. і на впуск при розрідженні -0,5 атм.), тиск в системі зростає вище допустимого (цих же 0,5, чи близького цього, точно не гарантую, можливо 1,5 атм), відповідно тосол під високим тиском "шукає" слабкого місця в системі. І часто ним виявляється радіатор пічки чи його патрубки. Пропонують лікувати заміною пробки на імпортну. Обіцяють взнати та повідомити, від якої іномарки підходить без переробок як стандартна. Як на вашу думку, чи реальна така причина? Думка не моя, але як на мене, досить правдоподібна. Що скажуть сервісмени, ВЕН та інші? согласен с вами, когда та была бешенная проблема, не успевал менять бачки на таврии , лопались, поставил бу с иномарки, и естественно пробку, проблемы пропали, система не текла, 3 года проездил полет нормальный. единтсвенное, долго искал бачок, что бы был похож на родной. не внешне, а по размешению штуцеров и их диаметра! -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 3.8.2025, 19:16 |