Ідеальні обороти, як треба і як не треба..... |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Ідеальні обороти, як треба і як не треба..... |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Всім привіт!!! народ, поділіться будьласка враженнями , міркуваннями і знаннями, стосовно оборотів у наших машинах..
Тобто : які обороти є оптимальними, такими що не шкодять двигуну. ??? Чи є різниця для двигуна, 4000 обертів їду на 1 передачі або на 4???? Що таке максимальний крутний момент ??? Що таке ті Нютони??? Короче чи можна передачі перемикити ВСІ на 4000 тисячі оборотів ?????? Це шкідливо для двигуна чи ні???? Поясніть пліз...... |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Думаю тут более важно не на скольки ты переключаешь, а на каких оборотах ты едишь в установившемся режиме. Погоджуюсь. Т.е. 60 км/ч можно ехать и на третьей передачи и на четвертой Погоджуюсь. и на пятой, Не погоджуюсь. Бо в цей час відбувається так зване масляне голодування двигуна. Причина: малі оберти двигуна - менший тиск масла. Наслідок: якщо постійно так їздити, відбувається більш швидкий знос двигуна. но более экономично будет четвертая Погоджуюсь. или пятая. Також не згідний. Щоб при такій швидкості(60км/год) крутити колеса, в циліндри потрібно влити не малу кількість бензину. Прикладом можна вважати гірський велосипед, в якому ланцюг на передній найбільшій зірці. а на задній найменшій. Попробуй крутанути педалі. А на третьей будет шумно и не уютно (как по мне). Погоджуюсь, але не цілком. Деколи треба і на третій, якщо тяги не вистачає. ... А раз было с поворота объезжал автобусы и еще ряд машин, так на второй до отсечки (5800 об/мин) где то 85-90 км/ч (кстати звук двигателя на больших оборотах мне лично приятен такой низкочастотный глуховатый, т.е. не писклявый). Сам я також не раз так робив. Ситуації в житті різні бувають. Якщо короткочасно, то на здоровя двигуна, це майже не шкодить, от тільки розхід в той момент - "мама не горюй". Відносно ідеальних обертів скажу так: Кожне авто індивідуальне. Його треба відчувати ногами, руками і сірою речовиною. Інакше той хто за рулем - ЕКСПЛУАТАТОР і не більше. Їздив в свому житті на майже всіх видах авто з різними типами двигунів. Скажу що на фурі було налегше рушити з місця, БМВ-5 була найкраща в управлінні, а наші авто(Калинки) десь так середина(авта як авта, нічого їм не бракує). Звиняйте - щось розійшовся я. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25.6.2025, 10:26 |