Ідеальні обороти, як треба і як не треба..... |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Ідеальні обороти, як треба і як не треба..... |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Всім привіт!!! народ, поділіться будьласка враженнями , міркуваннями і знаннями, стосовно оборотів у наших машинах..
Тобто : які обороти є оптимальними, такими що не шкодять двигуну. ??? Чи є різниця для двигуна, 4000 обертів їду на 1 передачі або на 4???? Що таке максимальний крутний момент ??? Що таке ті Нютони??? Короче чи можна передачі перемикити ВСІ на 4000 тисячі оборотів ?????? Це шкідливо для двигуна чи ні???? Поясніть пліз...... |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Львівський організатор міроприємств ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.414 Регистрация: 10.12.2007 Из: Україна-Львів Пользователь №: 182 Из: м. Львів (Сихів)(Барбара) Авто: Lada 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Погоджуюсь з другою думкою про оптимальність !!! Але : ми не берем за основу вбодобання і навики того чи іншого водія, ми відштовхуємось від характеристики нашого двигуна, від його можливостей. Тобто при тому чи іншому режимі роботи, наскільки ми його зношуємо. І чи є та середина максимальної потужності при мінімальному зношуванні двигуна. Якщо є, то де вона ??
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 6.581 Регистрация: 20.12.2007 Из: Киев, Отрадный Пользователь №: 216 Из: Киев Авто: ВАЗ 11183 Совиньон Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
І чи є та середина максимальної потужності при мінімальному зношуванні двигуна. Якщо є, то де вона ?? Судя по всему тебя интересует золодая серидина оборотов двигателя, при которых наименьшии потери на различные внешнии факторы (трение, расход топлива и т.д.) Так вот эта золотая серидина и есть те обороты, которые соответствуют максимальному крутящему моменту. Для двигателя 1,6 8 клапанов это диапазон 2000-3000 об/мин (более точно зависит от конкретного двигателя). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25.6.2025, 7:33 |