Чіп-тюнінг у Львові., Перепрошивка і діагностика блока управління двигун |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Чіп-тюнінг у Львові., Перепрошивка і діагностика блока управління двигун |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Значить суть питання зрозуміла, є можливість перепрошити блок уплавління двигуном. Я говорив з майстром, який займається такою справою. Якщо назбираєм 5 чол., буде зі скидкою. Також тре визначитись з прошивками шо кому: економ, типу стока (але покращена, з виправленнями) ну і типу рейсинг. Ну і ще там прибамбаси всякі типу: змінити температуру включення Карлсона, зняти обмеження макс шв...
Якщо 5 чол., то ціна така, яку озвучував Artk на шашликах., кому тре ціну напишу в личку. Орієнтовно збираємось їхати на перепрошивку 6.10.08 або 9.10.08 або 10.10.08. Список хто бере участь: 1-scorpion_vp; 2-Shyma (в роздумах) |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Куратор Львовской Области ![]() ![]() ![]() Группа: Совет директоров Сообщений: 2.523 Регистрация: 27.11.2007 Из: Lemberg Пользователь №: 104 Из: Галичина Авто: 1118 1,6 8 кл Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Знаю. В неділю хотіло кілька чол., а зараз морозяться. Не хочу показувати пальцем хто.
Доречі Vr_ опиши коротко що змінилось, що стало краще, що гірше, розхід, динаміка розгону, версія прошивки і тд. і тп., якщо тобі не важко. |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Львівський риболов ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 980 Регистрация: 18.1.2008 Пользователь №: 307 Из: Львів (Рясне) Авто: 11183 все, крім шкіри :))))) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Знаю. В неділю хотіло кілька чол., а зараз морозяться. Не хочу показувати пальцем хто. Доречі Vr_ опиши коротко що змінилось, що стало краще, що гірше, розхід, динаміка розгону, версія прошивки і тд. і тп., якщо тобі не важко. Прошивка, якщо не помиляюсь, "паулюсовська", остання на момент заливки, яка вже була перевірена на інших авто. Результат - "підхват" починається з 1 500 обертів, а не з 2 200, як раніше. На "верхах" - до 4 500 без змін, далі майже не кручу. Замітно веселіше тягне на 5-ій передачі. Покращилась динаміка - суб'єктивно швидкість до сотні набирає швидше. При цьому розхід зменшився - раніше було 7,0 при 120 км/год, тепер навіть при 130-140 - 6,5-6,7 л. Всі ці покращення самі по собі незначні, щоби відчути зміни потрібно трохи поїздити, але в сукупності їзда стала комфортнішою. -------------------- ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК Не ту країну Гондурасом назвали :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12.8.2025, 22:27 |