IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

Система охолодження
Водила_32
сообщение 2.9.2018, 8:28
Сообщение #1


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 62
Регистрация: 2.4.2011
Из: Lviv
Пользователь №: 9.633
Из: Lvov 11183 придбав 2006р.
Авто: 1118

Предупреждения:
(0%) -----


Вийшов з ладу радіатор пічки. Приступив до заміни почав спускати ТОСОЛ замітив під радіатором охолодження мотора вологу пляму. Провірив ТОСОЛ, а цей радіатор міняв не так давно 5 місяців тому, у чому ж річ, невже погана запчастина? Почав цікавитися розібрав усю систему охолодження і ось тут моєму здивуванню не було меж. Уся система охолодження була забита якимись згустками, на вигляд ніби якісь кусочки геля колір ТОСОЛу. Поцікавився у різних майстрів, відповідь отримав однакову. Причина у неякісному ТОСОЛі. При купівлі рідини питався у продавця про її якість відповідали що відмінна, проводив заміну цієї рідини, яку пропонував виробник (FELIX-40) регулярно. Тепер після побаченого вирішив перейти на охолоджувач Антифриз XADO BS 4 л синій. Паралельно вирішив провести заміну патрубків і хомутів. Патрубки виявились втисненими місцями від хомутів. Попередньо монтовані хомути не були пережаті. Поцікавився, виявилося що не спроста на патрубках використовують пружинні хомути, він має можливість розширення і звуження а ось різбовий, не має такої можливості, тому він ріже патрубок. Звичайно всі скажуть потрібно з розумом затискати, так звичайно, я з цим погоджуюсь, але простіше надіти хомут який буде просто і якісно утримувати і розширятися разом з патрубком. Кому цікаво можу виложити фотографії.


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
 
Начать новую тему
Ответов
PetrovichVAZ
сообщение 4.9.2018, 19:45
Сообщение #2


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 96
Регистрация: 9.6.2010
Из: DNEPR-столица Крыма
Пользователь №: 6.785
Из: DNEPR
Авто: 2106, 21093,21093, 2110, 11173

Предупреждения:
(10%) X----


Цитата(Водила_32 @ 2.9.2018, 9:28) *
Вийшов з ладу радіатор пічки. Приступив до заміни почав спускати ТОСОЛ замітив під радіатором охолодження мотора вологу пляму. Провірив ТОСОЛ, а цей радіатор міняв не так давно 5 місяців тому, у чому ж річ, невже погана запчастина? Почав цікавитися розібрав усю систему охолодження і ось тут моєму здивуванню не було меж. Уся система охолодження була забита якимись згустками, на вигляд ніби якісь кусочки геля колір ТОСОЛу. Поцікавився у різних майстрів, відповідь отримав однакову. Причина у неякісному ТОСОЛі. При купівлі рідини питався у продавця про її якість відповідали що відмінна, проводив заміну цієї рідини, яку пропонував виробник (FELIX-40) регулярно. Тепер після побаченого вирішив перейти на охолоджувач Антифриз XADO BS 4 л синій. Паралельно вирішив провести заміну патрубків і хомутів. Патрубки виявились втисненими місцями від хомутів. Попередньо монтовані хомути не були пережаті. Поцікавився, виявилося що не спроста на патрубках використовують пружинні хомути, він має можливість розширення і звуження а ось різбовий, не має такої можливості, тому він ріже патрубок. Звичайно всі скажуть потрібно з розумом затискати, так звичайно, я з цим погоджуюсь, але простіше надіти хомут який буде просто і якісно утримувати і розширятися разом з патрубком. Кому цікаво можу виложити фотографії.

если вам интересно покажу пару фото ГБ . делал неделю назад 21093, вот такой "тосол" продают на базаре )))
купить итальянскую мебель
photoshop online
uploads
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Сообщений в этой теме


Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 1.6.2024, 10:35