Датчик кислорода (лямбда)..., диагностика и т.п. |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Датчик кислорода (лямбда)..., диагностика и т.п. |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Участник ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 208 Регистрация: 21.8.2010 Из: Бердянск Пользователь №: 7.309 Из: Бердянск Авто: Калина универсал, 1,4i, 16V, ГБО (пропан) Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
С недавних пор стал загораться "джекичан", как то считывал сканером - код P0141, при стирании загорается через 3-5 поездок.
Вот обзавёлся адаптером, ноут есть - самому сподручнее читать ошибки. Всё таже ошибка P0141 - "Датчик кислорода после нейтрализатора, нагреватель неисправен". Тестером прозвонил сопротивление нагревателя, что на первом, что на втором - 9-10 Ом, напряжение 12 вольт на накал коступает, опорное 0,45 В - тоже есть. При работающем двигателе на первом ДК - напряжение пляшет, как и положено, а на втором - стоит как вкопанное 0,45 В. Менял местами разъёмы - начинают "оба", короче какие-то непонятнки... Хочу попробовать поменять их местами (выкрутить). Оно понятно, что скорее всего ДК на замену, хочется убедится, что именно в нём проблема. Кто что имеет сказать по этому поводу? |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 7 Регистрация: 15.2.2012 Пользователь №: 11.936 Из: Киев Авто: ваз11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Доброго дня всім!
Не можу знайти толком інформацію про живлення нагрівача лямбди, - постійна напруга, чи імпульсна? У мене стала вискакувать помилка "несправність нагрівача", після заміни лямбди - така сама історія. Опір нагрівачів і в старому і в новому датчиках в межах, обриву немає. При перевірці напруги живлення нагрівача на знятому з лямбди роз'ємі за допомогою пробника (сигнальна лампочка малоі потужності) - лампочка короткочасно загоряється приблизно раз на кожну секунду-півтори, тобто не горить постійно, а блимає. Це нормально, чи це несправність? Буду вдячний за толкову відповідь. |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.774 Регистрация: 17.5.2008 Пользователь №: 897 Из: Киев, Теремки Авто: ВАЗ-11184 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Доброго дня всім! Не можу знайти толком інформацію про живлення нагрівача лямбди, - постійна напруга, чи імпульсна? У мене стала вискакувать помилка "несправність нагрівача", після заміни лямбди - така сама історія. Опір нагрівачів і в старому і в новому датчиках в межах, обриву немає. При перевірці напруги живлення нагрівача на знятому з лямбди роз'ємі за допомогою пробника (сигнальна лампочка малоі потужності) - лампочка короткочасно загоряється приблизно раз на кожну секунду-півтори, тобто не горить постійно, а блимає. Це нормально, чи це несправність? Буду вдячний за толкову відповідь. На жаль, точно не пам'ятаю, але в інеті інформацію находив. Точно знаю, що шагрівач працює перших 90-120 сек. після пуску двигуна (визначається прошивкою), а живлення, здається, таки імпульсне. Можливо, просто проблема з масами. Я в такій ситуації спробував би виміряти опір нагрівача як його "бачить" контролер. Зняв би роз'єм з контолера, знайшов би там контакти, що йдуть до нагрівача. Мас там дві - одна для датчиків, інша - для потужних споживачів. Потрібно знайти ту, що для потужних. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5.8.2025, 5:42 |