Датчик фаз, помилка 0342 |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Датчик фаз, помилка 0342 |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 5 Регистрация: 14.6.2017 Из: Угород Пользователь №: 16.008 Из: Ужгород Авто: Калина 11193 2008 р. Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Доброго дня. В мене така проблема: горить чек, перевірив помилка 0342 - низький рівень сигналу датчика фаз, датчик мінявся і перевірявся на іншій машині, я перевірив напругу на розємі - на A = 0В, B=12,5В, C=0,25В, з увімкненим запаленням (на холодній і на прогрітій машині). По всім даним з інтернету на вході С має бути вище 9В.
Порадьте в чому може буди проблема. Калина 2008 р., 1,6., 8 клап. PS: ЕБУ був перенесений у звязку з невеликою корозією. |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 5 Регистрация: 14.6.2017 Из: Угород Пользователь №: 16.008 Из: Ужгород Авто: Калина 11193 2008 р. Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Чому між А та С немає напруги близької до бортової?
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.559 Регистрация: 13.12.2009 Из: Днепропетровск, ж/м Левобережный Пользователь №: 5.162 Из: Днепропетровск, Левобережный Авто: 11183 Предупреждения: (0%) ![]() ![]() |
Чому між А та С немає напруги близької до бортової? Або напруга не доходить, або її немає. З 79 контакту ЕБУ подає при ввімкненні запалювання через внутрішній резистор 12 В на контакт С роз'єму ДФ. Якщо контролер ззовні має сліди тосолу, то проблема більша, оскільки плата багатошарова, тосол проникає між шарами і розїдає зсередини. Міряйте напругу між 79 контактом ЕБУ та масою. Якщо 12В немає, то відповідь очевидна. Залитий контролер... -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17.6.2025, 10:12 |