Проблеми з заднім кріпленням мотора |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Проблеми з заднім кріпленням мотора |
11.3.2014, 16:46
Сообщение
#1
|
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 59 Регистрация: 14.6.2010 Пользователь №: 6.838 Из: Волинська область смт Маневичі Авто: ВАЗ 11183 Калина Седан Предупреждения: (10%)
|
Минулого року десь весною ричаг переключення передач пішов в перед і почало вибивати передачі. При зверненні в майстерню найшли проблему обрізало болти кріплення на задньому кронштейні на якому закріплений мотор. Саме від цього він трохи провис і лопнула кріплення ричаги реактивної тяги. За два дні мені все виправили. Але недавно я знову замітив ті самі синдроми заїхав на яму знову те саме. Можливо хтось зтикався з таким і знає якісь способи закріплення мотора на тому кронштейні бо раз в рік проволити ремонт не дуже хочеться.
|
|
|
|
![]() |
11.3.2014, 19:13
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1.559 Регистрация: 13.12.2009 Из: Днепропетровск, ж/м Левобережный Пользователь №: 5.162 Из: Днепропетровск, Левобережный Авто: 11183 Предупреждения: (0%)
|
Минулого року десь весною ричаг переключення передач пішов в перед і почало вибивати передачі. При зверненні в майстерню найшли проблему обрізало болти кріплення на задньому кронштейні на якому закріплений мотор. Саме від цього він трохи провис і лопнула кріплення ричаги реактивної тяги. За два дні мені все виправили. Але недавно я знову замітив ті самі синдроми заїхав на яму знову те саме. Можливо хтось зтикався з таким і знає якісь способи закріплення мотора на тому кронштейні бо раз в рік проволити ремонт не дуже хочеться. Кронштейн задней опоры крепится тремя болтами, задняя опора прикручена к кронштейну и затем к кузову. Раз обрывает болты, значит есть "напряжение" в этом узле. Не билось снизу ничего (ДТП)? И правильно поставлена опора? -------------------- |
|
|
|
11.3.2014, 20:32
Сообщение
#3
|
|
|
Новичок ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 59 Регистрация: 14.6.2010 Пользователь №: 6.838 Из: Волинська область смт Маневичі Авто: ВАЗ 11183 Калина Седан Предупреждения: (10%)
|
Минулого року десь весною ричаг переключення передач пішов в перед і почало вибивати передачі. При зверненні в майстерню найшли проблему обрізало болти кріплення на задньому кронштейні на якому закріплений мотор. Саме від цього він трохи провис і лопнула кріплення ричаги реактивної тяги. За два дні мені все виправили. Але недавно я знову замітив ті самі синдроми заїхав на яму знову те саме. Можливо хтось зтикався з таким і знає якісь способи закріплення мотора на тому кронштейні бо раз в рік проволити ремонт не дуже хочеться. Кронштейн задней опоры крепится тремя болтами, задняя опора прикручена к кронштейну и затем к кузову. Раз обрывает болты, значит есть "напряжение" в этом узле. Не билось снизу ничего (ДТП)? И правильно поставлена опора? Я другий власник чи бмлася з низу незнаю хоча піддон вгнутий. Як можна виправити дану несправність? |
|
|
|
kokos999 Проблеми з заднім кріпленням мотора 11.3.2014, 16:46
R_S Еще стоит обратить внимание на качество самих болт... 11.3.2014, 21:16
Tol466 Цитата(R_S @ 11.3.2014, 21:16) Еще стоит ... 11.3.2014, 23:22
kokos999 Цитата(Tol466 @ 11.3.2014, 23:22) Цитата(... 12.3.2014, 8:09
kokos999 Цитата(Tol466 @ 11.3.2014, 23:22) Цитата(... 12.3.2014, 8:09
malega Я думаю что после первого ремонта болты высверлива... 12.3.2014, 4:21
Андрей М Проблема может быть в диаметре отверствий на кронш... 12.3.2014, 12:47![]() ![]() |
|
Текстовая версия | Сейчас: 13.11.2025, 3:02 |