Цитата(RAMA @ 16.2.2011, 8:02)

а ответа на мой вопрос нет...
Однозначної відповіді немає...
В мене склалось враження, що АБС на калині одноканальний.
Пробував гальмувати, коли праві колеса на ожеледиці, а ліві на сухому асфальті - "попускає" всі колеса.
У зв'язку з цим АБС досить небезпечний на слизькій дорозі - якщо гальмуванням "юзом" (без АБС) - ще якось можна зупинити авто на ожеледиці,
то з АБСом це майже неможливо - 1 колесо "зриває" в занос, і АБС "попускає" всі колеса...
Тому зимою їжджу зі знятою фішкою АБСа - автомобіль хоч прогнозовано гальмує.
Для себе зробив висновок - АБС (в такому вигляді, як на калині) потрібен більше для водія-початківця (а-ля "блондинка"), оскільки при виникненні небезпеки і гальмуванні "в підлогу" дає можливість керувати напрямком руху авто за допомогою руля, не допускає розвороту авто.
Але для досвідченого водія цього не потрібно - достатньо оптимально (не максимально) тиснути на гальмо, і машина залишається керованою.
А головне - передбачуваною, чого немає з АБСом.
Моя порада - не маєш достатньо досвіду водіння, чи буде їздити дружина - бери з АБСом.
Якщо ж впевнено почуваєш себе за кермом - бери без АБС.