Цитата(R_S @ 17.11.2010, 19:04)

Цитата(IgorS @ 17.11.2010, 18:51)

Так и есть!!! Есть соответсвующее предписание.
Хотелось бы увидеть копию самого предписания, а также интересно если гарантия закончилась, то распространяется ли это на не гарантийные авто?
В соответствии с Законом о защите прав потребителей, изделия имеющие явные конструктивные дефекты подлежат замене или ремонту за счет производителя в течении 10 лет после продажи или в течении установленного срока эксплуатации, изделия представляющие вред и потенциальный вред жизни и здоровью подлежат замене и снятии с производства.
Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
часть 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
часть 9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
часть 10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.
Стаття 14. Право споживача на безпеку продукції (товарів, наслідки робіт)
часть 5. Якщо встановлено, що при додержанні споживачем правил використання, зберігання чи транспортування товарів (наслідків робіт) вони завдають або можуть завдати шкоди життю, здоров'ю, майну споживача чи навколишньому природному середовищу, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний негайно припинити їх виробництво (реалізацію) до усунення причин заподіяння шкоди, а в необхідних випадках - вжити заходів щодо вилучення їх з обігу і відкликання у споживачів.
Якщо причини заподіяння шкоди усунути неможливо, виробник (виконавець) зобов'язаний зняти таку продукцію з виробництва, вилучити з обігу, відкликати у споживачів. У разі невиконання цих обов'язків зняття продукції з виробництва, вилучення з обігу і відкликання у споживачів проводиться за приписом органів виконавчої влади, що здійснюють контроль за безпекою продукції.
Виробник (виконавець) зобов'язаний відшкодувати у повному обсязі завдані споживачам збитки, пов'язані з відкликанням продукції.
Если закончилась гарантия, то приезд на ГСТО надо сопровождать заявлением на имя директора, с просьбой выяснить является ли изделие дефектным и требованием его замены в случае дефектности. В письме как основание для своих требований указать на Стаття 6; Стаття 8 часть 10; Стаття 14. Закон Украины Про захист прав споживачів, а также на предписание АвтоВАЗ от 03.09.2009 № 2000/267. Заявление в двух экземплярах, на твоем экземпляре от них нужна дата приема заявления на ГСТО и шпамп с входящим номером.