Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Заміна гофри глушника
Лада Калина Клуб в Украине > Главный форум > Клуб Лада Калина в Украине > Львовская
lemberg
Маю питання.! Хотів відєднати основний глушник від допоміжного зірвав дві гайки на фланці. Питання чи можна зрізати всі три шпильки щоб відєднати глушник?.
scorpion_vp
Шкода що рідше тепер на форумі. В системі випуску є по порядку: катколектор, резонатор, глушник. Тепер питання де зірвані гайки? Хоча думаю проблема вже не актуальна.
igorok
Цитата(scorpion_vp @ 28.4.2010, 22:10) *
Шкода що рідше тепер на форумі. В системі випуску є по порядку: катколектор, резонатор, глушник. Тепер питання де зірвані гайки? Хоча думаю проблема вже не актуальна.

Прогорів резонатор, хотів зняти, підварити, але не зміг відкрутити 2 гайки на фланці між резонатором і катколектором, чи можна їх висверлити, і шпильки замінити на болти? хтось міняв собі так?
igorok
Народ, невже ніхто не знімав резонатори і не мав проблем з ржавими шпильками?
mastergid
Цитата(igorok @ 19.1.2011, 18:25) *
Народ, невже ніхто не знімав резонатори і не мав проблем з ржавими шпильками?

Мав таку проблему, просто поміняв на павук і поставив болти
igorok
Цитата(mastergid @ 19.1.2011, 19:56) *
Цитата(igorok @ 19.1.2011, 18:25) *
Народ, невже ніхто не знімав резонатори і не мав проблем з ржавими шпильками?

Мав таку проблему, просто поміняв на павук і поставив болти

Дякую, будем пробувати.
igorok
Пробували, якщо комусь цікаво, потрібно розрубати гайки, вони легко коляться навпіл, 5 хв. і все готово, поставив нові гайки і зберіг шпильки.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
IPB NULL RU