Цитата(Серж @ 23.12.2009, 21:16)

така ситуація - на задні гальма неравномірні зусилля - на ліве колесо менше(коли робив ТО для ДАІ, то на стенді різниця зусль була ~25-35 якихось там одиниць, при нормі не бальше 10) майстер зняв колесо, диск - подивився потрогав, постукав по колодкам, сказав, що все в нормі, колодкам ще ходить і ходить і що дивно чому така різниця зусиль. оділи, знов на стенд - те ж саме. винесли вердикт: це значить так воно і було на машині, колодки стерлись (ліві-праві) нерівномірно і тому на ліве колесо зусилля менше ніж на праве(при цьому правене знімали щоб порівнять), покатайте кажуть, погальмуйте ручником - повинні притертися і буде Ок, або давай мінять колодки - тоді точно все стане Ок. Домовились на тому, що оскільки скоро ТО-3, то якщо до того часу нічого не зміниться будуть щось шукать далі. Коли випав сніг, потестив гальма - зад іде в занос на правий борт...
Колєга на роботі підказав, що треба мінять робочий тормозний циліндр і все буде Ок.
"А теперь, уважаемые знатоки, внимание, вопрос..." (ну прям чтогдекогда): що ж насправді тут зробить щоб гальма були Ок?!
Что то менятерзаь смутные сомнеия по поводу рабочего цилиндра.....сначал прокачать надо.если в системе есть малая доля воздуха то она и может давать такую разницу. если не ошибаюсь очередность прокачки:переднее левое (водительское.-заднее правое-переднее правое, заднее левое. не забывать проверять уровень томозной жидкости.) есть еще варинт что изначально тросики ручника были не равномерно натянуты и от того шол не равномерный износ, поскольку чем больше растянут ручник (большое количество шелчков) то зад тормозит хуже. тросы ручникак как бы подводят колодки ближе к барабану, по степени износа.
По сабжу, передние сразу заменил на Ферода премиум, а зад пока езжу на стоке, но ручник держу пониже, стараюсь в предела 2х шелчков. но при подтяжке проверить не затирает ли колодка об барабан. Весной буду зад менять наверное на феродо тоже.