Полная версия этой страницы:
Вакуумный усилитель тормозов
Добрый день! У меня такая проблема начал замичать, что тормоза стали какието не такие машина плохо стала тормозить, думал что колодок уже нет купил Феродо, стояли Валео износ процентов 60 поставил новые таже фигня, седня решил взглянуть на шланг который идет от коллектора к вакуумнуму усилителю и увидел что штуцер на усилителе куда одеваеться шланг болтаеться пошевелил его и услышал как травит воздух. Вопрос как крепиться тот штуцер к вакуумнику можно его закрепить или прийдется менять вакуумник?
Всім доброї ночі! 87 000 пробігу 2006р.
Проблема наступна :
Затискаєм гальма на стоячому авто і отримуєм такі ефекти :
1) Шипіння в районі педалі гальма.
2) Педаль ніби пхає ногу назад (в сторону салону)
3) Починає "троїти" двигун
Якщо на автомобілі який рухається різко вдарити по гальмам то в певний момент педаль стає дубова , ніби вакуумник перестає працювати.
- шланг підтягував + затягнув хомутом (не помогло)
- під гофрою (район педалі гальма) шток змазаний і сальник присутній
Отже питання :
Чи є ще варіанти діагностики для виявлення причини ?
Якщо "ВУТ" то можливо його ремонтувати чи лише заміна ?
Чи є "ВУТ" на калину із покращеними характеристиками (наприкладі такого:http://sportcar.nm.ru/) ?
Цитата(Shyma @ 23.4.2011, 23:05)

Проблема наступна :
Затискаєм гальма на стоячому авто і отримуєм такі ефекти...
ИМХО это может быть связано с прокладкой между вакуумником и ГТЦ. У меня был похожий трабл... Решился именно заменой указанной прокладки...
Невже більш нівкого не було проблем із вакуумником ???
Цитата(Shyma @ 25.4.2011, 11:51)

Невже більш нівкого не було проблем із вакуумником ???
Давай Бодя разом подивимся і тобі і мені. М*язи на правій нозі розвиваються краще, ніж на лівій...
причина в вакууме, а точнее в сальнике со стороны салона. вакуум на замену.
Цитата(Tema @ 25.4.2011, 20:07)

причина в вакууме, а точнее в сальнике со стороны салона. вакуум на замену.
А сальник поменять нельзя ? Сразу весь вакуум ? Если, конечно, это причина в этом...
Цитата(sanny @ 25.4.2011, 19:19)

Цитата(Tema @ 25.4.2011, 20:07)

причина в вакууме, а точнее в сальнике со стороны салона. вакуум на замену.
А сальник поменять нельзя ? Сразу весь вакуум ? Если, конечно, это причина в этом...
Менял именно прокладку. Все стало нормалёк...
Але сальник зі сторони салону і прокладка між ГТЦ і ВУТ це різні речі.
есле четко слышно шипение в салоне то точно ВУТ. менять на новый. такие вещи лучше не ремонтировать. особенно собственноручно
Нажаль шипіння чітко із салону -- це 100 %.
НУ наразі дякую за поради...
Кілька днів тому в один прекрасний день педаль стала повністю деревяна при всіх режимах гальмування.
Вєсєлуха труба ))))
ВУТ замінили із Sanny самостійно за 1 год !
Гальма знов зявилися.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.