Британська марка Ineos зацікавлена в платформі Chery. Китайський автопром

Британський виробник позашляховиків Ineos Automotive, заснований мільярдером Джимом Реткліфом, веде переговори з китайським автовиробником Chery щодо стандартизації на платформі iCar V27. Мета — прискорити запуск гібридного позашляховика Fusilier з «range-extender» (дизель-генератором) та зменшити середній рівень CO2 в модельній лінійці, де наразі домінує лише бензиновий Grenadier.

Ця співпраця має вирішити негайну проблему — наявні правила ЄС і Великої Британії вимагають запровадження низьковикидних моделей. Fusilier, своєю чергою, значно покращує екологічний рейтинг компанії й уможливлює козир у вигляді електрифікованої пропозиції, необхідної для відповідності нормативам.

За даними Autocar, Ineos розглядає адаптацію платформи iCaur V27, яка представляє собою SUV з електромотором на кожній осі, акумулятором 22-33 кВт-год і 1,5-літровим турбодвигуном, який виконує роль генератора, коли батарея розряджається. Потужність системи сягає 449 к.с., що забезпечує гідну продуктивність і виразно позашляхові якості для компактнішої моделі, ніж Grenadier.

Ineos намагається уникнути великих штрафів через високі викиди CO2, продаючи частину Grenadier як комерційні транспортні засоби. Однак стратегічно критичною є саме поява Fusilier — запізнілого електрифікованого 4×4, який, за планом, мав вийти у 2028-2029 роках. Його виробництво було відкладено через розпливчаті регуляторні вимоги, власне над якими зараз і йдуть переговори з Chery

Кілька місяців тому CEO iCaur, Su Jun, провів онлайн-опитування, у якому порівняв V27 з Land Cruiser на електроенергії або з національною китайською версією G-Class. Це свідчить про чітку цільову аудиторію — поціновників преміального позашляхового сегменту, що перегукується зі стратегією Fusilier і брендом Ineos.

Перевага для Chery очевидна: співпраця з британською фірмою дозволить обходити європейські анти-китайські тарифи — адже Ineos має завод у Франції, де теоретично можливо збирати моделі з китайських комплектів, забезпечуючи локальну складальну вартість.

Втім, переговори ще тривають, і Ineos офіційно утримує нейтральну позицію щодо цієї теми. Все залежить від подальшого розвитку, зокрема стабільності європейського законодавства, умов співпраці щодо інтелектуальної власності та економічної доцільності локального виробництва.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.