Реклама российских боевиков "Вагнера" просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров

Реклама российских боевиков “Вагнера” просочилась в TikTok: 1 миллиард просмотров ▪️Аналитики обнаружили в TikTok 160 видеороликов, изображающих или намекающих на насилие, которое совершают боевики частной российской компании “Вагнер”. ▪️В частности, 14 из них видео о казни бывшего заключенного Рязанской ИК-3 […]

Когда появился украинский народ и что украинцы думают о Бандере

Владимир путин и российская пропаганда часто спекулируют на теме украинской истории. Они утверждают, что украинцев как самостоятельного народа “никогда не существовало”, а сама Украина — “страна, искусственно созданная Лениным”. Именно аргументы “от истории” стали едва ли не главным оправданием российской […]

"Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю"

“Когда поедем – не знаю, куда – не знаю, чем будем обеспечены – тоже не знаю” Полковник рассказывает мобилизованным бойцам, что им предстоит. «С грыжами, металлическими пластинами – годны и поедут на фронт» Вторая армия мира😂

Немного юмора

Пока наша доблестная армия выгоняет всякую нечисть, можно немного насладится этим видео.  

Мы Вместе Можем Остановить Войну

Я обращаюсь к Вам – к истинным жителям России! Не к яхтам путина. Не к лимузинам шойгу. К Вам простым людям. Хватит терпеть! Выходите на улицы – это просто. Мы вместе сможем остановить войну.  

 

Електричні аналоги Mazda 6 і CX-5 дебютували в Пекіні. Концепти автомобілів майбутнього

На автосалоні в Пекіні презентували нові Mazda EZ-6 та Arata. Недорогі електричні седан і кросовер вироблятимуть у Китаї. Їх подробиці розкрили на офіційному сайті японського автовиробника.

Задньопривідний седан EZ-6 стане наступником Mazda 6. Він не є повністю новою розробкою, адже в його основі лежить китайський Changan Deepal SL03. Саме на підприємстві Changan і випускатимуть автомобіль з кінця 2024 року.

Нова Mazda EZ-6 вирізняється клиноподібним силуетом із довгим капотом та припіднятою задньою частиною. Спереду електрокар нагадує бензинові Mazda – пластикова вставка імітує радіаторну решітку.

Розміри Mazda EZ-6 2025:

  • довжина – 4921 мм;
  • ширина – 1890 мм;
  • висота – 1485 мм.

У салоні Mazda EZ-6 встановили віртуальний щиток приладів та великий 14,6-дюймовий тачскрін. Передні сидіння розділені високою консоллю.

Основні характеристики Mazda EZ-6 поки не повідомляють, відомо лише, що запас ходу електрокара складе 600 км в стандартній версії та 1000 км – із бензиновим мотор-генератором.

Споріднений Changan Deepal SL03 пропонують у задньопривідних версіях потужністю 218 та 258 к.с. із батареями на 58,9 і 66,8 кВт.год.

Кросовер Mazda Arata поки є концепт-каром і стане електричною альтернативою моделі СХ-5. Він вирізняється стрімким дизайном із високою віконною лінією та короткими звисами кузова.

Виробництво моделі почнеться в 2025 році й до того часу оприлюднять більше інформації про неї. Вона повинна отримати ті ж силові установки, що й Mazda EZ-6.

Volkswagen показав електричний кросовер ID.Code. Концепти автомобілів майбутнього

Volkswagen на автосалоні в Пекіні представив концептуальний електричний кросовер ID.Code. Головною особливістю новинки є система під назвою «3D очі», яка спостерігає за вами, коли ви наближаєтеся до машини.

Мова йде про комплексну інтерактивну систему освітлення, яку у Volkswagen бачать як частину автономного майбутнього. Світлова смуга на передній частині авто називається Light Cloud і складається з 967 світлодіодів, які, серед іншого, можуть створювати U-подібні «очі», які нібито дивляться в різних напрямках.

Ця світлова смуга працює в поєднанні зі світловим екраном, який зайняв місце решітки радіатора. На екрані Light Screen можуть відображатись повідомлення для інших учасників дорожнього руху, або просто статичні зображення.

У Volkswagen кажуть, що всі ці технічні особливості новинки є частиною «секретного соусу». Дизайнери компанії уявляють його, як щось нематеріальне, що дивує та надихає, і технологія разом із загальним дизайном є частиною цього. Компанія каже, що це справді спрямована на те, щоб принести людське товариство та спілкування в майбутнє, наповнене ШІ.

За словами представників компанії, набір камер і датчиків надає ID.Code четвертий рівень автономності, тож ці так звані очі та зовнішні екрани також можуть сприяти кращій комунікації між автомобілями та інфраструктурою.

На жаль, у компанії тримають у секреті подробиці про трансмісію, запас ходу та інші технічні подробиці авто. Там також немає згадки про можливі плани виробництва, хоча Volkswagen непохитний щодо серйозності планів ID.Code, який нібито вказує на майбутнє компанії в Китаї.

На купівлю нових автомобілів у 1 кварталі 2024 року українці витратили рекордну суму грошей. Новини світового авторинку

За 1-й квартал 2024 року на купівлю нових легкових та комерційних автомобілів в Україні було витрачено майже 25 млрд. грн. (еквівалент 581 млн. євро за поточним курсом), що є найбільшим показником за останні як мінімум 6 років. І це на третину більше, ніж було витрачено за перші 3 місяці минулого року.

За розрахунками AUTO-Consulting, в минулому році за 1-й квартал нові автомобілі обійшлись українцям в майже 19 млрд. грн. (456 млн. євро за минулорічним курсом євро). Зростання – +31,4% в гривневому еквіваленті.

Цікаво, що цьогорічний показник в 25 млрд. грн. є і найбільшим навіть у порівнянні з до військовими роками. Наприклад, якщо порівняти фінансову ємність за перший квартал 2021 року, коли на купівлю нових авто було витрачено 606 млн. євро, що становило за тогорічним курсом біля 20 млрд. грн.

Аналогічно, за 1-й квартал 2020-го та 2019-го років нові автівки обійшлись українцям в 550 млн. євро та 507 млн. євро відповідно. Це навіть менше цьогорічних показників у європейській валюті.

Такі рекордні показники витрачених коштів пояснюються великим відкладеним попитом на закупівлю нових автомобілів та значним зсувом тренду на купівлю більш коштовних автомобілів. Також на ринку практично відсутній сегмент бюджетних автомобілів. Крім того, значний вплив на ринок мають електрокари, які дещо дорожчі за середню вартість нового авто, що купується.

Також, багато коштів витрачається на оновлення автопарків державних структур, які закуповують більш дорогі автомобілі. Ну і в цілому автомобільна інфляція впливає на середню вартість нового автомобіля. Експерти прогнозують, що з відновленням авторинку на купівлю нових авто будуть витрачатись ще більші кошти.