Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Датчик фаз
Лада Калина Клуб в Украине > Новичкам > Всем новичкам сюда
Misha_Pop
Доброго дня. В мене така проблема: горить чек, перевірив помилка 0342 - низький рівень сигналу датчика фаз, датчик мінявся і перевірявся на іншій машині, я перевірив напругу на розємі - на A = 0В, B=12,5В, C=0,25В, з увімкненим запаленням (на холодній і на прогрітій машині). По всім даним з інтернету на вході С має бути вище 9В.
Порадьте в чому може буди проблема.

Калина 2008 р., 1,6., 8 клап.

PS: ЕБУ був перенесений у звязку з невеликою корозією.
Tol466
Цитата(Misha_Pop @ 15.6.2017, 10:15) *
Доброго дня. В мене така проблема: горить чек, перевірив помилка 0342 - низький рівень сигналу датчика фаз, датчик мінявся і перевірявся на іншій машині, я перевірив напругу на розємі - на A = 0В, B=12,5В, C=0,25В, з увімкненим запаленням (на холодній і на прогрітій машині). По всім даним з інтернету на вході С має бути вище 9В.
Порадьте в чому може буди проблема.

Калина 2008 р., 1,6., 8 клап.

PS: ЕБУ був перенесений у звязку з невеликою корозією.

Коррозія на ЕБУ з якої причини, якщо його не заливати? smile.gif
При ввімкненні запалювання між А (це маса або мінус) та В (це плюс з ЕБУ) має бути бортова напруга тіпа 12,5В. На контакті С, насправді між А та С має бути приблизно 0,9 помножити на бортову напругу. Якщо піднести металеву пластину напруга впаде до 0,4 В (приблизно), тобто датчик працює У Вашому випадку або ДФ постійно замкнутий на масу, тобто йому капець, або починає приходити капець ЕБУ. Прогріта чи холодна автівка до звєзди, датчик працює як електромагніт, замикаючи А та С між собою при наближенні металевого штіфта РВ.
Misha_Pop
Тобто без ДФ перевірита напругу на розємі неможна?
Tol466
Цитата(Misha_Pop @ 15.6.2017, 15:04) *
Тобто без ДФ перевірита напругу на розємі неможна?

Нахвіга Вам та напруга? Якби помилка була по роз'єму 0340, то зрозуміло. А так 0342, ЕБУ по обертах датчика колінчатого валу "бачить", що ДФ дає мало імпульсів, тому і матюкається чеком на нього. На роз'ємі без підключеного ДФ між А та С повинно бути 11-12В. Якщо їх нема, то обрив дрота на контакт С або замикання на масу.
Misha_Pop
Дякую, буду перевіряти.
Андрей М
Така сама фігня була!!! Форумчани підказали!!! Помив мозги в ФЕРІ(з зубною щіточкою),пополоскав СПІРТОМ,висушив Феном й вже 3 роки проблем нема!!! МОЗГИ залиті були 100%
Misha_Pop
Доброго дня форумчани.
Поміняв ДФ на новий. Перед встановленням перевірив з увімкненим запаленням та металевим стержнем. На В 12,5В на С напруга змінювалась від 0,35В до 0,02В тобто імпульси є але...
Що не так?
Tol466
Цитата(Misha_Pop @ 17.6.2017, 13:27) *
Що не так?

Misha_Pop
Чому між А та С немає напруги близької до бортової?
Tol466
Цитата(Misha_Pop @ 17.6.2017, 17:28) *
Чому між А та С немає напруги близької до бортової?

Або напруга не доходить, або її немає. З 79 контакту ЕБУ подає при ввімкненні запалювання через внутрішній резистор 12 В на контакт С роз'єму ДФ. Якщо контролер ззовні має сліди тосолу, то проблема більша, оскільки плата багатошарова, тосол проникає між шарами і розїдає зсередини. Міряйте напругу між 79 контактом ЕБУ та масою. Якщо 12В немає, то відповідь очевидна. Залитий контролер...
papirus78
Всем привет.
Вылезла на днях ошибка р0342 слабый сигнал датчика распредвала, проверил проводку, напряжение между выводами АВ 12,6 вольт, АС 11,4( но когда прикладываешь к датчику металл то напряжение не падает , как пишут в инструкциях приближаясь к нулю, а растёт до бортового 12,6) , ставил два новых датчика, ошибка не уходит. Отключал аккум скидывал фишку с датчика , думал может вылезет другая ошибка 0340 или 0343, но нет, все так же. На распредвалу штифт на месте, метки все на месте, мозги под печкой не лежали и не заливались (когда брал машину блок сразу переложил). Машина ездит на газу, такое ощущение что стала сильно греться.

Что делать то ???
Спасибо.
alexV
было такое, пока не заменил сам датчик ничего не помогало. Так что не партесь просто меняйте датчик. Если у Вас 16 кл. сочувствую. Я смог поменять его только при замене ремня ГРМ.
R_S
Цитата(papirus78 @ 24.6.2021, 14:50) *
Что делать то ???
Спасибо.

Найдите калиновода с явно исправным датчиком и подкиньте себе в авто для эксперимента. Только так можно будет исключить 100% сам датчик и дальше копать в сторону цепей-мозгов...
Thyssen
Часто и густо вопрос в фишке...А не в датчике...Проводке то сколько лет..
papirus78
Цитата(R_S @ 29.6.2021, 22:04) *
[Только так можно будет исключить 100% сам датчик и дальше копать в сторону цепей-мозгов...

После всех проверок проводки (все в норме), датчиков, меток ГРМ и т.д., обнаружилась проблема с мозгами, как оказалось был тосол, хотя мозги были убраны из под печки сразу после покупки авто. Так что как то так. Блок прямо притягивает к себе тосол. Машина бралась с пробегом 24 т.км. значит он попал туда в этот период. С новыми мозгами машина работает совсем по другому, хотя у меня ни каких претензий к работе мотора не было по электрической части.

P.S. двигатель восьмиклоп.
Thyssen
Цитата(papirus78 @ 11.7.2021, 8:15) *
Цитата(R_S @ 29.6.2021, 22:04) *
[Только так можно будет исключить 100% сам датчик и дальше копать в сторону цепей-мозгов...

После всех проверок проводки (все в норме), датчиков, меток ГРМ и т.д., обнаружилась проблема с мозгами, как оказалось был тосол, хотя мозги были убраны из под печки сразу после покупки авто.

АвтоВАЗ,в Калину,заливал в ЭБУ немного тосолоантифриза,сборка для Варкуты...
Часть авто,попало в Украину...
Отличить можно по шильду KALINA,вместо 1118,1119 и 1117...
зы-не благодарите!!!
зы2-во вражеской комплектации,есть еще приколы..
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
IPB NULL RU