Цитата(Misha_Pop @ 15.6.2017, 10:15)
Доброго дня. В мене така проблема: горить чек, перевірив помилка 0342 - низький рівень сигналу датчика фаз, датчик мінявся і перевірявся на іншій машині, я перевірив напругу на розємі - на A = 0В, B=12,5В, C=0,25В, з увімкненим запаленням (на холодній і на прогрітій машині). По всім даним з інтернету на вході С має бути вище 9В.
Порадьте в чому може буди проблема.
Калина 2008 р., 1,6., 8 клап.
PS: ЕБУ був перенесений у звязку з невеликою корозією.
Коррозія на ЕБУ з якої причини, якщо його не заливати?
При ввімкненні запалювання між А (це маса або мінус) та В (це плюс з ЕБУ) має бути бортова напруга тіпа 12,5В. На контакті С, насправді між А та С має бути приблизно 0,9 помножити на бортову напругу. Якщо піднести металеву пластину напруга впаде до 0,4 В (приблизно), тобто датчик працює У Вашому випадку або ДФ постійно замкнутий на масу, тобто йому капець, або починає приходити капець ЕБУ. Прогріта чи холодна автівка до звєзди, датчик працює як електромагніт, замикаючи А та С між собою при наближенні металевого штіфта РВ.