Цитата(Terry @ 17.2.2011, 15:36)
Порівняно з 07-08 роком там багато помінялось(зрештою як і все в країні).
Передпродажну підготовку на піку продажів (2008 рік) робили відверто похабно.
Мій випадок:
При установці "музики" -поламані пістони обивки дверей - через 20 км пробігу обшивки повідставали від дверок і стали гриміти. Поламана декоративна рамка магнітоли - обламали вусики кріплення з однієї сторони.
При протяжці дротів до антени - криво встановили декоративні накладки на передніх стійках (від вітрового скла).
Антикор чи робили чи ні - неясно (скажімо в дверях слідів антикору немає), але Лак-Фарб Покриття повимазували здорово - біля кришки бачка, пороги і т.д. (це демонстрація того, що машина оброблялась)
Ніякої протяжки гайок, болтів, хомутів і близько не було - антифриз став сочитись практично відразу.
Задній локер прикрутили погано - попали в якийсь пластик і відповідно локер до ТО-0 "відстав" від кузова.
В салоні Дністер були куплені килимки, але їх не постелили в машину, в нагло брудним взуттям потоптали ковролін.
На зауваження, що погано закриваються спинки задніх сидінь прийшов "майстер" і з такою силою припечатав спинку сидіння, що я аж остопвів від несподіванки. Такі творчі підходи там практикують і при власниках і при їх відсутності. Звичайно, просити ще щось "підрегулювати" після цього - нема охоти.
Приїздити до вас на ремонт - це невеселе заняття. Розташоване СТО невдало. Від Львова далеко. На підходах треба форсувати гігантські калюжі і вибоїни.
Є обставини, які можуть змусити їздити до вас негарантійні машини.
1) Тут не шарахаються від пріор і калин як на інших СТО Львова.
2) Асортимент, якість і ЦІНА запчастин - таку інформацію ви поки не хочете подавати на цьому форумі.
3) Вартість обслуговування - дайте якість типові приклади поширених операцій. Скажімо діагностика ходової, двигуна, рихтовка/покраска і т.п.
4) Наявність угод із страховими компаніями - їх я так роозумію не було ніколи і досі немає.
З повагою, досі ваш клієнт.