Sanny, не дочекаєшся!
Незнаю, але я після калини в жодній машині не почуваюсь так комфортно.
Можливо, моя калина унікальна була, що в мене за 50 тис. жодних нюансів не виникало, а тут півфоруму стійки з рейками міняють...
Але їздив я 3 місяці на службовому рено кліо - запальничка, і не більше. Відносно калини лише один "плюс" - не чути коробки в салоні... все решту - "мінуси" - керованість ніяка, гальма жахливі, дригатель сіпається, і ні один оф.сервіс цьому не зарадить, любу кочку дном чіпляє і т.д. і т.п.
А звикнути відкривати вікна вручну і обходитись без борткомпютера - це взагалі була проблема
Десятка мене відлякує кузовом - звук жестянки при закриванні дверей мене вбиває... те ж і з пріорою.
Зараз сів на гольфа 4 - це вже клас вище, ніж калина, але ж і ціна, відповідно...
Машинка класом вище від калини починається від 140 тис.грн...
Всі, що нижче - аналоги калини (лайноси, авео, і т.д).
Тому мій вибір і надалі - калина.
Та й не в автівці заключається сенс життя - потрібно ще й будинок збудувати, дерево посадити... (синів вже маю
).
Тому на сьогодні в планах - калина седан срібного кольору в комплектації з кондюком, але без АБС (АБС має бути в голові), двигло значення суттєвого немає.
Ціна на сьогодні 66 тис.грн. Є інші пропозиції +/- в цьому діапазоні?