Цитата(Santjago @ 14.6.2009, 13:31)
Наскільки я зрозумів шайбитільки укріплять стійки, але ж розвал-сходження всерівно прийдеться робити, а управляємість залежить саме від вірного налаштування розвал-сходження коліс, а не від того є там шай чи ні. Одже це зайва робота, краже вже поставити розпірку зверху на стійки і цим забезпечити жорсткість та стійкість підвіски.
а про захист піддона - це так просто - дешево і сердито, а корить дійсно є
Почитай що люди пишуть...
Цитата(yurko @ 28.11.2008, 11:05)
Перевірив шайби пробігом Львів-Київ-Львів - нічого не відвалилося.
Ефект після встановлення - як пересісти з Калини на Мерседес.
Цитата(Vr_ @ 4.12.2008, 13:55)
Можливо кожна калина - індивідуал, але в мене ударів на розрив більше немає навіть при переїзді лежачих поліцаїв. Хіба вже на швидкості більше 60-ти їх пролітати, але то вже таке...
Пробіг всього 34 тис, з шайбами близько 4-ьох...
Цитата(yurko @ 5.12.2008, 10:55)
На нових - це на SS-20? Тоді може і не потрібні. На нових СААЗ гумовий звук тертя чашки по опорі чути при виїзді з салону!
Шайби не лікують проблеми стоєк, вони роблять правельною роботу опори! А точніше приводять у дію гумово-металевий демпфер опори.
В заводских стойках чашка опори в притул (без зазору) притиснута до металу опори, тоб-то до кузова. Через цей механічний контакт, вібрація від підвіски майже без втрат у демпфері передається на кузов.
Шайби відсувають чашку від опори (кузова) на 2 мм. Завдяки утвореному зазору вібрація гаситься у демпфері, як за логікою роботи цього демпфера і має бути! Тому проїзд нерівностей стає набагото комфортнішим ніж без шайб, паралельно зникає "гумовий звук" тертя чашки об опору.
Такий зазор існує на всіх крім Калини автомобілях з подібною конструкцією передньої підвіски.
Чому цього не зробили на заводі?
Версія перша - тупо помилилися на 1мм при виготовленні штампів чашок. Бояться, що полетять голови і тому виправляти нічого не збираються - голову в пісок і все має бути так як воно є. Одобрено Одобрением - відповіли мені на ВАЗі.
Версія друга - демпфер опори виготовлений з матеріалу, який не витримує прикладених до нього навантажень і може передчасно вийти з ладу.
Перевірити це можна лише ресурсними випробуваннями. Чим ми з вами (хто встановив шайби) і займаємось.
Максимальний пробіг на шайбах, про який читав на російському форумі 12000 км.
Про проблеми з демпфером, чи іншими деталями підвіски, поки що ніхто не повідомляв.
Цитата(scorpion_vp @ 16.12.2008, 2:11)
Знову поставив шайби. Поїздив з ними. Можу все ж таки сказати, що вони потрібні. Оскільки мої стійки без шайб працювали нормально, але вібрація на кузов через чашку все ж таки передавалась, то зазор який створюють шайби якраз виключає торкання чашок до кузова і тим самим не передається вібрація (окрім трохи через резиновий демпфер опори).
Цитата(sanny @ 29.4.2009, 19:10)
Після установки шайб відчув ефект практично відразу - зникли неприємні стуки при проїзді нерівностей, правда не всі, тобто стуки були не тільки від стойок
. Все одно приємні враження є! Дякую Vr_ (Василю), з мене пиво само-собою!
Цитата(R_S @ 11.5.2009, 14:22)
Шайбы стоят уже 15000 км. При температурах окружающего воздуха ниже 5-10 град. шумов вообще нет, т.е. шайбы полностью себя оправдывают. Но как только становится теплее, появляются хлюпы, но конечно очень приглушенные по сравнению чем без шайб. Делаю вывод, что где-то ошибка в материале опоры, т.к. шумы пересекаются с температурой.
Цитата(scorpion_vp @ 11.5.2009, 21:45)
Я свої познімав. Бо в мене шо з ними шо без них.