Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Шайби під чашки опор стійок.
Лада Калина Клуб в Украине > Главный форум > Клуб Лада Калина в Украине > Львовская
Страницы: 1, 2
scorpion_vp
Поїздив на нових стійках з шайбами. Щоб переконатись чи вони дають ефект, сьогодні зняв їх. Покатаюсь без них, подивлюсь чи щось змінилось.
Shyma
так так , відпиши. Особисто мені цікаво.....
Vr_
Пробуй на бруківці wink.gif

Добавлено:
Богдан, ти ще без шайб???
Тоді ми йдемо до вас... smile.gif
Shyma
Без!!!! а ти кажиш помічне ????
Vr_
Саме так!
Роботи по встановленню - на 10 хв.
Рекомендую спробувати.
Завжди за тих же 10 хв зможеш зняти.
В мене є і шайби, і ключ для стійок, можу допомогти встановити.
Tsykala
Якщо воно помічне то я би не проти поставити. От тільки з часом .... нема коли.
Vr_
Нема півгодини часу?
Я в основному на роботі в районі Гал.перехрестя з 8:00 до 18:00.
Все маю зі собою.
Потрібно лише під'їхати, попередньо зізвонившись.
Лише бажання... wink.gif
Tsykala
Півгодини я думаю буде мало. В робочий час з центру до гал перехрестя по наших пробках.
yurko
Перевірив шайби пробігом Львів-Київ-Львів - нічого не відвалилося. smile.gif
Ефект після встановлення - як пересісти з Калини на Мерседес. smile.gif
Shyma
Ну тоді я їду нині до Василя ))))
Tsykala
Ну блін переконали, викраю з робочого графіка час і поїду до Василя тай поміняю.
Vr_
Ок, можна в понеділок-вівторок, або п'ятницю.

Богдан, як там їздиться з шайбами?
Sergiush
Так, виточив я собі шайбочки з нержавійочки- тепер розкажіть, що де знімати, і куди це все встановлювати.....
Vr_
Під капотом звичайно - є 2 гайки стійок (зліва і справа) під ключ "22" накидний.
Під ними металічні чашки.
Шток стійки сточений під ключ "9".
Але звичайним ключем на "9" не вийде - поламаєш. Потрібно або потужнішим розвідним, або "трубним"...
Так от, притримуючи шток стійки, відкручуєш гайку, знімаєш чашку, надіваєш на шток виточені тобою шайби, ставиш чашку на місце, затягуєш гайку...
І так на обох стійках wink.gif
В понеділок буду з машиною - сфоткаю, якщо ще буде тре


Добавлено:
О, поки я писав, Мастергід мене випередив smile.gif
Sergiush
Все, глянув інструкцію- сьогодні можливо займусь інсталяцією цього девайса....Скину звіт про враження...Дякую за допомогу шановні резиденти клубу....
ArtK
Цитата(Sergiush @ 29.11.2008, 14:06) *
Все, глянув інструкцію- сьогодні можливо займусь інсталяцією цього девайса....Скину звіт про враження...Дякую за допомогу шановні резиденти клубу....

Самі шайби не допоможуть, поміняй стойки, тоді все буде гуд...
Shyma
чесно кажучи, може це і смішно звучить, та дійсно то шайбочки за 80 копійок зменшують шуми...... 100 відсотків стало менше чути дрібні нерівності. Але в загальному стійки вони не вилікують, удари на розрив звичайно ж нікуди не ділись !
ArtK
Цитата(Shyma @ 3.12.2008, 22:46) *
чесно кажучи, може це і смішно звучить, та дійсно то шайбочки за 80 копійок зменшують шуми...... 100 відсотків стало менше чути дрібні нерівності. Але в загальному стійки вони не вилікують, удари на розрив звичайно ж нікуди не ділись !

+1, це факт.
Vr_
Можливо кожна калина - індивідуал, але в мене ударів на розрив більше немає навіть при переїзді лежачих поліцаїв. Хіба вже на швидкості більше 60-ти їх пролітати, але то вже таке...
Пробіг всього 34 тис, з шайбами близько 4-ьох...
scorpion_vp
Та-а-ак, тема про СС-20 плавно перейшла в тему про шайби. Може від"єднати в окрему тему?
Катаюсь трошки без шайб, поки ніякої різниці не відчув.
Vr_
Цитата(scorpion_vp @ 4.12.2008, 13:08) *
Та-а-ак, тема про СС-20 плавно перейшла в тему про шайби. Може від"єднати в окрему тему?
...

+1
Варто розділити теми.
ArtK
Цитата(Vr_ @ 4.12.2008, 13:55) *
Можливо кожна калина - індивідуал, але в мене ударів на розрив більше немає навіть при переїзді лежачих поліцаїв. Хіба вже на швидкості більше 60-ти їх пролітати, але то вже таке...
Пробіг всього 34 тис, з шайбами близько 4-ьох...

ти заїдь в глибоку яму на малій швидкості-все почуєш. Та і в любому випадку, ніколи їзда на рідних стійках не зрівняється з будь-якими доробленими це "небо і земля"... пропоную влаштувати зустріч, дам проїхатись на своїй машині, думаю всі вагання і роздуми розвіються...
scorpion_vp
Від"єднав тему і добавив голосовалку. Тепер буде конкретно видно хто, як думає на рахунок шайб. На мою думку на нових стійках вони не потрібні, хоча ще тестую.
yurko
Цитата(scorpion_vp @ 4.12.2008, 22:02) *
На мою думку на нових стійках вони не потрібні, хоча ще тестую.

На нових - це на SS-20? Тоді може і не потрібні. На нових СААЗ гумовий звук тертя чашки по опорі чути при виїзді з салону!

Шайби не лікують проблеми стоєк, вони роблять правельною роботу опори! А точніше приводять у дію гумово-металевий демпфер опори.

В заводских стойках чашка опори в притул (без зазору) притиснута до металу опори, тоб-то до кузова. Через цей механічний контакт, вібрація від підвіски майже без втрат у демпфері передається на кузов.

Шайби відсувають чашку від опори (кузова) на 2 мм. Завдяки утвореному зазору вібрація гаситься у демпфері, як за логікою роботи цього демпфера і має бути! Тому проїзд нерівностей стає набагото комфортнішим ніж без шайб, паралельно зникає "гумовий звук" тертя чашки об опору.

Такий зазор існує на всіх крім Калини автомобілях з подібною конструкцією передньої підвіски.

Чому цього не зробили на заводі?
Версія перша - тупо помилилися на 1мм при виготовленні штампів чашок. Бояться, що полетять голови і тому виправляти нічого не збираються - голову в пісок і все має бути так як воно є. Одобрено Одобрением - відповіли мені на ВАЗі.

Версія друга - демпфер опори виготовлений з матеріалу, який не витримує прикладених до нього навантажень і може передчасно вийти з ладу.

Перевірити це можна лише ресурсними випробуваннями. Чим ми з вами (хто встановив шайби) і займаємось. smile.gif Максимальний пробіг на шайбах, про який читав на російському форумі 12000 км.

Про проблеми з демпфером, чи іншими деталями підвіски, поки що ніхто не повідомляв.
scorpion_vp
В голосувалці намалювалась певна картина.
1. В мене стоять СС-20, але ніякі вібрації на кузов через чашку опори не передаються(в даний момент тестую без шайб). Тому і проголосував за останній пункт, хоча з шайбами також стуків і вібрацій не спостерігав.
2. Поки що за другий пункт не проголосував ніхто, висновок, значить шайби щось таки, тай дають (шкода, що я не покатався з шайбами, коли стояли СААЗівські стійки).
3. Ще є один голос в четвертому пункті. Цікава думка(того, хто так проголосував) і факт роботи рідних стійок(без шайб під чашкою опори) в яких відсутні стуки.

Поки, що і надалі тестую без шайб, але схиляюсь до думки, що зазор має бути(згадав як було в Сеаті - зазор був біля 4-5мм)
scorpion_vp
Знову поставив шайби. Поїздив з ними. Можу все ж таки сказати, що вони потрібні. Оскільки мої стійки без шайб працювали нормально, але вібрація на кузов через чашку все ж таки передавалась, то зазор який створюють шайби якраз виключає торкання чашок до кузова і тим самим не передається вібрація (окрім трохи через резиновий демпфер опори).
afa14
Цитата(scorpion_vp @ 16.12.2008, 1:11) *
Знову поставив шайби. Поїздив з ними. Можу все ж таки сказати, що вони потрібні. Оскільки мої стійки без шайб працювали нормально, але вібрація на кузов через чашку все ж таки передавалась, то зазор який створюють шайби якраз виключає торкання чашок до кузова і тим самим не передається вібрація (окрім трохи через резиновий демпфер опори).

подтверждаю!

особенно учитывая нулевые затраты на такой "тюнинг".
Vr_
Закупив свіжу партію шайб. На зимовій зустрічі встановимо всім бажаючим smile.gif
yurko
Пропоную перевірити поведінку Калинки з шайбами на швидкості.
Маю підозру, що керованість з ними гірше!

Руль стає ватним - не має чіткого нуля.
Машину переставляє на коліях.

Для перевірки - тимчасово шайби зняв.
Андрюха
Цитата(yurko @ 17.12.2008, 9:32) *
Пропоную перевірити поведінку Калинки з шайбами на швидкості.
Маю підозру, що керованість з ними гірше!

Руль стає ватним - не має чіткого нуля.
Машину переставляє на коліях.

Для перевірки - тимчасово шайби зняв.

Та же фигня, но шайбы тут не при делах. Не вижу связи- жесткость крепления не изменена ведь. У меня проявило как поставил зимнюю резину, и только на скорости больше 110. Да и на развал не грех катнуть,с момента покупки не делал ни разу. Но все же склоняюсь к резине, так как она гораздо мягче и эластичнее лета. У меня Амтел Норд мастер.
Shyma
я майже впевнений що це резина. У мене теж таке відчуття Що на поворотах машина ще пливе кудись перед тим як почати повертати ))
Vr_
+1
Поставив зимову Нокіан, тепер не так чітко руля слухає, та й руль не по центрі на "0" стоїть...
Перевіряв тиск - в нормі. На літній гумі руль стояв рівно.
yurko
Цитата(Vr_ @ 17.12.2008, 14:53) *
+1
Поставив зимову Нокіан, тепер не так чітко руля слухає, та й руль не по центрі на "0" стоїть...
Перевіряв тиск - в нормі. На літній гумі руль стояв рівно.

Попробуй всеж таки зняти шайби.
Може мені здається, але рулиться краще. Відчувається саме на швидкості.
Зимову резину не знімав.
mastergid
машина робитьс ватною через зимову гуму я в цьому переконався. Хоча на шайби теж можна списати

Добавлено:
в місці обведеному кругом може бути і зайві переміщення чашки
afa14
не может. шток вставлен в втулку. перемещения втулки ограничены элластичностью резинового демфра.
sanny
Після установки шайб відчув ефект практично відразу - зникли неприємні стуки при проїзді нерівностей, правда не всі, тобто стуки були не тільки від стойок ignat_02.gif . Все одно приємні враження є! Дякую Vr_ (Василю), з мене пиво само-собою!
Gudinishe
Я вже накінець-то так само поставив шайби, щось вроде змінилось, але не так аж дуже... Але за шайбочки і допомогу велике дякую Vr_ thank_you2.gif
scorpion_vp
Artk_ ось тут твоє повідомлення http://kalina-club.com.ua/forum/index.php?...ost&p=47485
Vr_
Цитата(Gudinishe @ 10.5.2009, 15:04) *
Я вже накінець-то так само поставив шайби, щось вроде змінилось, але не так аж дуже... Але за шайбочки і допомогу велике дякую Vr_ thank_you2.gif

Від такого "мінімального" тюнінгу багато очікувати не приходиться...
Але ефект все ж є, хоча не у всіх однаково відчутний wink.gif.
Shyma
Доречі.... скрип , який я демонстрував на зустрічі - зняв шайбу ПРОПАВ wink.gif
R_S
Шайбы стоят уже 15000 км. При температурах окружающего воздуха ниже 5-10 град. шумов вообще нет, т.е. шайбы полностью себя оправдывают. Но как только становится теплее, появляются хлюпы, но конечно очень приглушенные по сравнению чем без шайб. Делаю вывод, что где-то ошибка в материале опоры, т.к. шумы пересекаются с температурой.
scorpion_vp
Я свої познімав. Бо в мене шо з ними шо без них.
Gudinishe
Цитата(Vr_ @ 11.5.2009, 9:10) *
Від такого "мінімального" тюнінгу багато очікувати не приходиться...
Але ефект все ж є, хоча не у всіх однаково відчутний wink.gif.

В мене ефект якось трошки запізнився....Зараз стало якось ліпше- мілкі нерівності хаваються на УРА !!!! Василь ще раз дякую!
P.S. але на брушадці іноді появляться в стойках якесь нове дрібіжання якого не було до шайб......буду надіятись що і воно пропаде трошки пізніше... ignat_02.gif
Santjago
краще постав захист піддона картера - хоть ефект буде

шайби - шайби - шайби фігня це.

Колись їзди на Славуті, поставив двобічні амортизатори на передні колеса ото був ефект - машина не те що на світ народилась, вона з заводу такою небула. Управляєміть супер, планість по бруківці як на асфальті.

Почнуть бастувати амотизатори на Клині зроблю теж саме.
scorpion_vp
Цитата(Santjago @ 13.6.2009, 14:57) *
краще постав захист піддона картера - хоть ефект буде

шайби - шайби - шайби фігня це.

Колись їзди на Славуті, поставив двобічні амортизатори на передні колеса ото був ефект - машина не те що на світ народилась, вона з заводу такою небула. Управляєміть супер, планість по бруківці як на асфальті.

Почнуть бастувати амотизатори на Клині зроблю теж саме.

При чому тут захист піддона картера? Не зрозумів.
Ну і не треба так критично про шайби... В 90% вони досить непогано допомагають, правда на СААЗівських стійках. В кого стійки перероблені або інші, тоді шайб не потрібно.
Santjago
Наскільки я зрозумів шайбитільки укріплять стійки, але ж розвал-сходження всерівно прийдеться робити, а управляємість залежить саме від вірного налаштування розвал-сходження коліс, а не від того є там шай чи ні. Одже це зайва робота, краже вже поставити розпірку зверху на стійки і цим забезпечити жорсткість та стійкість підвіски.

а про захист піддона - це так просто - дешево і сердито, а корить дійсно є
R_S
Цитата(Santjago @ 14.6.2009, 13:31) *
Наскільки я зрозумів шайбитільки укріплять стійки,

Эх товариСЧ, ничего ты так и не понял....
scorpion_vp
Цитата(Santjago @ 14.6.2009, 13:31) *
Наскільки я зрозумів шайбитільки укріплять стійки, але ж розвал-сходження всерівно прийдеться робити, а управляємість залежить саме від вірного налаштування розвал-сходження коліс, а не від того є там шай чи ні. Одже це зайва робота, краже вже поставити розпірку зверху на стійки і цим забезпечити жорсткість та стійкість підвіски.

а про захист піддона - це так просто - дешево і сердито, а корить дійсно є


Почитай що люди пишуть...

Цитата(yurko @ 28.11.2008, 11:05) *
Перевірив шайби пробігом Львів-Київ-Львів - нічого не відвалилося. smile.gif
Ефект після встановлення - як пересісти з Калини на Мерседес. smile.gif



Цитата(Vr_ @ 4.12.2008, 13:55) *
Можливо кожна калина - індивідуал, але в мене ударів на розрив більше немає навіть при переїзді лежачих поліцаїв. Хіба вже на швидкості більше 60-ти їх пролітати, але то вже таке...
Пробіг всього 34 тис, з шайбами близько 4-ьох...



Цитата(yurko @ 5.12.2008, 10:55) *
На нових - це на SS-20? Тоді може і не потрібні. На нових СААЗ гумовий звук тертя чашки по опорі чути при виїзді з салону!

Шайби не лікують проблеми стоєк, вони роблять правельною роботу опори! А точніше приводять у дію гумово-металевий демпфер опори.

В заводских стойках чашка опори в притул (без зазору) притиснута до металу опори, тоб-то до кузова. Через цей механічний контакт, вібрація від підвіски майже без втрат у демпфері передається на кузов.

Шайби відсувають чашку від опори (кузова) на 2 мм. Завдяки утвореному зазору вібрація гаситься у демпфері, як за логікою роботи цього демпфера і має бути! Тому проїзд нерівностей стає набагото комфортнішим ніж без шайб, паралельно зникає "гумовий звук" тертя чашки об опору.

Такий зазор існує на всіх крім Калини автомобілях з подібною конструкцією передньої підвіски.

Чому цього не зробили на заводі?
Версія перша - тупо помилилися на 1мм при виготовленні штампів чашок. Бояться, що полетять голови і тому виправляти нічого не збираються - голову в пісок і все має бути так як воно є. Одобрено Одобрением - відповіли мені на ВАЗі.

Версія друга - демпфер опори виготовлений з матеріалу, який не витримує прикладених до нього навантажень і може передчасно вийти з ладу.

Перевірити це можна лише ресурсними випробуваннями. Чим ми з вами (хто встановив шайби) і займаємось. smile.gif Максимальний пробіг на шайбах, про який читав на російському форумі 12000 км.

Про проблеми з демпфером, чи іншими деталями підвіски, поки що ніхто не повідомляв.



Цитата(scorpion_vp @ 16.12.2008, 2:11) *
Знову поставив шайби. Поїздив з ними. Можу все ж таки сказати, що вони потрібні. Оскільки мої стійки без шайб працювали нормально, але вібрація на кузов через чашку все ж таки передавалась, то зазор який створюють шайби якраз виключає торкання чашок до кузова і тим самим не передається вібрація (окрім трохи через резиновий демпфер опори).



Цитата(sanny @ 29.4.2009, 19:10) *
Після установки шайб відчув ефект практично відразу - зникли неприємні стуки при проїзді нерівностей, правда не всі, тобто стуки були не тільки від стойок ignat_02.gif . Все одно приємні враження є! Дякую Vr_ (Василю), з мене пиво само-собою!



Цитата(R_S @ 11.5.2009, 14:22) *
Шайбы стоят уже 15000 км. При температурах окружающего воздуха ниже 5-10 град. шумов вообще нет, т.е. шайбы полностью себя оправдывают. Но как только становится теплее, появляются хлюпы, но конечно очень приглушенные по сравнению чем без шайб. Делаю вывод, что где-то ошибка в материале опоры, т.к. шумы пересекаются с температурой.



Цитата(scorpion_vp @ 11.5.2009, 21:45) *
Я свої познімав. Бо в мене шо з ними шо без них.
vora
Де у Львові знайти ті шайби???????????
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
IPB NULL RU