IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

4 страниц V  < 1 2 3 4 >  
Ответить в данную темуНачать новую тему
Шайби під чашки опор стійок., Ставити чи ні?
Шайби на опори стійок
Ставити чи ні?
Поставив, допомогло, зменшились стуки, рекомендую [ 18 ] ** [47.37%]
Поставив, змін не відчув, товче далі [ 1 ] ** [2.63%]
Хочу спробувати покататись з шайбами [ 12 ] ** [31.58%]
Вони не потрібні, стійки працюють без стуків [ 2 ] ** [5.26%]
Мої стійки не СААЗ, працюють нормально без шайб [ 5 ] ** [13.16%]
Всего голосов: 38
Гости не могут голосовать 
scorpion_vp
сообщение 4.12.2008, 13:08
Сообщение #21


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


Та-а-ак, тема про СС-20 плавно перейшла в тему про шайби. Може від"єднати в окрему тему?
Катаюсь трошки без шайб, поки ніякої різниці не відчув.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Vr_
сообщение 4.12.2008, 13:20
Сообщение #22


Львівський риболов
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 980
Регистрация: 18.1.2008
Пользователь №: 307
Из: Львів (Рясне)
Авто: 11183 все, крім шкіри :)))))

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(scorpion_vp @ 4.12.2008, 13:08) *
Та-а-ак, тема про СС-20 плавно перейшла в тему про шайби. Може від"єднати в окрему тему?
...

+1
Варто розділити теми.


--------------------
ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК

Не ту країну Гондурасом назвали :)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
ArtK
сообщение 4.12.2008, 16:14
Сообщение #23


Куратор Ів-Франківської області.
***

Группа: Партнер
Сообщений: 448
Регистрация: 31.3.2008
Пользователь №: 633
Из: Івано-Франківська обл, м Калуш
Авто: ВАЗ-11183-Седан

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Vr_ @ 4.12.2008, 13:55) *
Можливо кожна калина - індивідуал, але в мене ударів на розрив більше немає навіть при переїзді лежачих поліцаїв. Хіба вже на швидкості більше 60-ти їх пролітати, але то вже таке...
Пробіг всього 34 тис, з шайбами близько 4-ьох...

ти заїдь в глибоку яму на малій швидкості-все почуєш. Та і в любому випадку, ніколи їзда на рідних стійках не зрівняється з будь-якими доробленими це "небо і земля"... пропоную влаштувати зустріч, дам проїхатись на своїй машині, думаю всі вагання і роздуми розвіються...


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
scorpion_vp
сообщение 4.12.2008, 22:02
Сообщение #24


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


Від"єднав тему і добавив голосовалку. Тепер буде конкретно видно хто, як думає на рахунок шайб. На мою думку на нових стійках вони не потрібні, хоча ще тестую.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
yurko
сообщение 5.12.2008, 9:55
Сообщение #25


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 651
Регистрация: 19.12.2007
Пользователь №: 212
Из: Львов
Авто: 11194 1,4 16V

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(scorpion_vp @ 4.12.2008, 22:02) *
На мою думку на нових стійках вони не потрібні, хоча ще тестую.

На нових - це на SS-20? Тоді може і не потрібні. На нових СААЗ гумовий звук тертя чашки по опорі чути при виїзді з салону!

Шайби не лікують проблеми стоєк, вони роблять правельною роботу опори! А точніше приводять у дію гумово-металевий демпфер опори.

В заводских стойках чашка опори в притул (без зазору) притиснута до металу опори, тоб-то до кузова. Через цей механічний контакт, вібрація від підвіски майже без втрат у демпфері передається на кузов.

Шайби відсувають чашку від опори (кузова) на 2 мм. Завдяки утвореному зазору вібрація гаситься у демпфері, як за логікою роботи цього демпфера і має бути! Тому проїзд нерівностей стає набагото комфортнішим ніж без шайб, паралельно зникає "гумовий звук" тертя чашки об опору.

Такий зазор існує на всіх крім Калини автомобілях з подібною конструкцією передньої підвіски.

Чому цього не зробили на заводі?
Версія перша - тупо помилилися на 1мм при виготовленні штампів чашок. Бояться, що полетять голови і тому виправляти нічого не збираються - голову в пісок і все має бути так як воно є. Одобрено Одобрением - відповіли мені на ВАЗі.

Версія друга - демпфер опори виготовлений з матеріалу, який не витримує прикладених до нього навантажень і може передчасно вийти з ладу.

Перевірити це можна лише ресурсними випробуваннями. Чим ми з вами (хто встановив шайби) і займаємось. smile.gif Максимальний пробіг на шайбах, про який читав на російському форумі 12000 км.

Про проблеми з демпфером, чи іншими деталями підвіски, поки що ніхто не повідомляв.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
scorpion_vp
сообщение 6.12.2008, 11:18
Сообщение #26


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


В голосувалці намалювалась певна картина.
1. В мене стоять СС-20, але ніякі вібрації на кузов через чашку опори не передаються(в даний момент тестую без шайб). Тому і проголосував за останній пункт, хоча з шайбами також стуків і вібрацій не спостерігав.
2. Поки що за другий пункт не проголосував ніхто, висновок, значить шайби щось таки, тай дають (шкода, що я не покатався з шайбами, коли стояли СААЗівські стійки).
3. Ще є один голос в четвертому пункті. Цікава думка(того, хто так проголосував) і факт роботи рідних стійок(без шайб під чашкою опори) в яких відсутні стуки.

Поки, що і надалі тестую без шайб, але схиляюсь до думки, що зазор має бути(згадав як було в Сеаті - зазор був біля 4-5мм)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
scorpion_vp
сообщение 16.12.2008, 1:11
Сообщение #27


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


Знову поставив шайби. Поїздив з ними. Можу все ж таки сказати, що вони потрібні. Оскільки мої стійки без шайб працювали нормально, але вібрація на кузов через чашку все ж таки передавалась, то зазор який створюють шайби якраз виключає торкання чашок до кузова і тим самим не передається вібрація (окрім трохи через резиновий демпфер опори).
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
afa14
сообщение 16.12.2008, 12:10
Сообщение #28


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 162
Регистрация: 9.4.2008
Из: 14 ua
Пользователь №: 675
Из: Львов
Авто: 11194

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(scorpion_vp @ 16.12.2008, 1:11) *
Знову поставив шайби. Поїздив з ними. Можу все ж таки сказати, що вони потрібні. Оскільки мої стійки без шайб працювали нормально, але вібрація на кузов через чашку все ж таки передавалась, то зазор який створюють шайби якраз виключає торкання чашок до кузова і тим самим не передається вібрація (окрім трохи через резиновий демпфер опори).

подтверждаю!

особенно учитывая нулевые затраты на такой "тюнинг".


--------------------
Можно работать на нескольких работах одновременно и всё равно быть лентяем.
(Homer Simpson)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Vr_
сообщение 16.12.2008, 15:42
Сообщение #29


Львівський риболов
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 980
Регистрация: 18.1.2008
Пользователь №: 307
Из: Львів (Рясне)
Авто: 11183 все, крім шкіри :)))))

Предупреждения:
(0%) -----


Закупив свіжу партію шайб. На зимовій зустрічі встановимо всім бажаючим smile.gif


--------------------
ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК

Не ту країну Гондурасом назвали :)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
yurko
сообщение 17.12.2008, 9:32
Сообщение #30


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 651
Регистрация: 19.12.2007
Пользователь №: 212
Из: Львов
Авто: 11194 1,4 16V

Предупреждения:
(0%) -----


Пропоную перевірити поведінку Калинки з шайбами на швидкості.
Маю підозру, що керованість з ними гірше!

Руль стає ватним - не має чіткого нуля.
Машину переставляє на коліях.

Для перевірки - тимчасово шайби зняв.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Андрюха
сообщение 17.12.2008, 10:52
Сообщение #31


Активный участник
***

Группа: Одесситы
Сообщений: 750
Регистрация: 5.5.2008
Пользователь №: 834
Из: Одесса, район Аэропортовского (авиагородОК)
Авто: ВАЗ 11173

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(yurko @ 17.12.2008, 9:32) *
Пропоную перевірити поведінку Калинки з шайбами на швидкості.
Маю підозру, що керованість з ними гірше!

Руль стає ватним - не має чіткого нуля.
Машину переставляє на коліях.

Для перевірки - тимчасово шайби зняв.

Та же фигня, но шайбы тут не при делах. Не вижу связи- жесткость крепления не изменена ведь. У меня проявило как поставил зимнюю резину, и только на скорости больше 110. Да и на развал не грех катнуть,с момента покупки не делал ни разу. Но все же склоняюсь к резине, так как она гораздо мягче и эластичнее лета. У меня Амтел Норд мастер.


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Shyma
сообщение 17.12.2008, 11:19
Сообщение #32


Львівський організатор міроприємств
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.414
Регистрация: 10.12.2007
Из: Україна-Львів
Пользователь №: 182
Из: м. Львів (Сихів)(Барбара)
Авто: Lada 11183

Предупреждения:
(0%) -----


я майже впевнений що це резина. У мене теж таке відчуття Що на поворотах машина ще пливе кудись перед тим як почати повертати ))
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Vr_
сообщение 17.12.2008, 14:53
Сообщение #33


Львівський риболов
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 980
Регистрация: 18.1.2008
Пользователь №: 307
Из: Львів (Рясне)
Авто: 11183 все, крім шкіри :)))))

Предупреждения:
(0%) -----


+1
Поставив зимову Нокіан, тепер не так чітко руля слухає, та й руль не по центрі на "0" стоїть...
Перевіряв тиск - в нормі. На літній гумі руль стояв рівно.


--------------------
ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК

Не ту країну Гондурасом назвали :)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
yurko
сообщение 17.12.2008, 16:42
Сообщение #34


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 651
Регистрация: 19.12.2007
Пользователь №: 212
Из: Львов
Авто: 11194 1,4 16V

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Vr_ @ 17.12.2008, 14:53) *
+1
Поставив зимову Нокіан, тепер не так чітко руля слухає, та й руль не по центрі на "0" стоїть...
Перевіряв тиск - в нормі. На літній гумі руль стояв рівно.

Попробуй всеж таки зняти шайби.
Може мені здається, але рулиться краще. Відчувається саме на швидкості.
Зимову резину не знімав.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
mastergid
сообщение 17.12.2008, 17:32
Сообщение #35


Активный участник
***

Группа: Партнер
Сообщений: 929
Регистрация: 4.3.2008
Пользователь №: 508
Из: Lviv
Авто: Chevrolet Aveo

Предупреждения:
(10%) X----


машина робитьс ватною через зимову гуму я в цьому переконався. Хоча на шайби теж можна списати

Добавлено:
в місці обведеному кругом може бути і зайві переміщення чашки
Прикрепленные файлы
Прикрепленный файл  DSCF3533.JPG ( 51.18 килобайт ) Кол-во скачиваний: 52
 


--------------------
Чіптюнінг ВАЗ,Черрі,Джиллі,Рено,Кіа,Шевроле,Хундай,VAG,ГАЗ,ЗАЗ,ДЕУ,БМВ,МЕРСЕДЕС,МІТСУБІШІ 097 155-30-56
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
afa14
сообщение 19.12.2008, 16:36
Сообщение #36


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 162
Регистрация: 9.4.2008
Из: 14 ua
Пользователь №: 675
Из: Львов
Авто: 11194

Предупреждения:
(0%) -----


не может. шток вставлен в втулку. перемещения втулки ограничены элластичностью резинового демфра.


--------------------
Можно работать на нескольких работах одновременно и всё равно быть лентяем.
(Homer Simpson)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
sanny
сообщение 29.4.2009, 18:10
Сообщение #37


Активный участник
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 1.400
Регистрация: 26.12.2008
Пользователь №: 2.391
Из: Львов, Санта-Барбара
Авто: ВАЗ-11183-114

Предупреждения:
(0%) -----


Після установки шайб відчув ефект практично відразу - зникли неприємні стуки при проїзді нерівностей, правда не всі, тобто стуки були не тільки від стойок ignat_02.gif . Все одно приємні враження є! Дякую Vr_ (Василю), з мене пиво само-собою!


--------------------
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Gudinishe
сообщение 10.5.2009, 14:04
Сообщение #38


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 124
Регистрация: 26.1.2009
Пользователь №: 2.711
Из: Львів, Привокзальна
Авто: Kalina 1119

Предупреждения:
(0%) -----


Я вже накінець-то так само поставив шайби, щось вроде змінилось, але не так аж дуже... Але за шайбочки і допомогу велике дякую Vr_ thank_you2.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
scorpion_vp
сообщение 10.5.2009, 20:28
Сообщение #39


Куратор Львовской Области
***

Группа: Совет директоров
Сообщений: 2.523
Регистрация: 27.11.2007
Из: Lemberg
Пользователь №: 104
Из: Галичина
Авто: 1118 1,6 8 кл

Предупреждения:
(0%) -----


Artk_ ось тут твоє повідомлення http://kalina-club.com.ua/forum/index.php?...ost&p=47485
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Vr_
сообщение 11.5.2009, 8:10
Сообщение #40


Львівський риболов
***

Группа: Пользователи
Сообщений: 980
Регистрация: 18.1.2008
Пользователь №: 307
Из: Львів (Рясне)
Авто: 11183 все, крім шкіри :)))))

Предупреждения:
(0%) -----


Цитата(Gudinishe @ 10.5.2009, 15:04) *
Я вже накінець-то так само поставив шайби, щось вроде змінилось, але не так аж дуже... Але за шайбочки і допомогу велике дякую Vr_ thank_you2.gif

Від такого "мінімального" тюнінгу багато очікувати не приходиться...
Але ефект все ж є, хоча не у всіх однаково відчутний wink.gif.


--------------------
ГСТО РОСАВТО Львів - ф ТОПКУ!!!
"А там олЕні, Олені..." (с) ТіК

Не ту країну Гондурасом назвали :)
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

4 страниц V  < 1 2 3 4 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 28.3.2024, 21:56